Holland Kadett B Club Forum
19 April 2026, 09:12:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: B kadett automaat uit 1973  (gelezen 31184 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 14 Januari 2011, 11:02:31 »

Hier nog een Kadett van '71 versus eigenaar van '89.
Overigens wel stoer dat je het als vrouw aandurft!
En nog een brabantse ook nog! zit er bij jou in de buurt niet iemand met heel veel onderdelen?

Groeten Mitch uit Eindhoven

Ik had eigenlijk gedacht dat er niet veel meer jonge Kadett rijders waren, maar dit is toch leuk om te zien!
Roger H is ook ong even oud geloof ik. Hoe komt iedereen toch op hetzelfde idee? Knipoog
syl/kadett
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Januari 2011, 11:10:52 »

Ik had eigenlijk gedacht dat er niet veel meer jonge Kadett rijders waren, maar dit is toch leuk om te zien!
Roger H is ook ong even oud geloof ik. Hoe komt iedereen toch op hetzelfde idee? Knipoog
[/quote]

Hoe iedereen er op komt weet ik niet.
Maar ik heb altijd al wat gehad met oldtimers,
nieuwe auto's heb ik echt een hekel aan met al die poes pas en een berg plastic troep aan de buiten kant.
En toen ik deze zag staan op marktplaats was ik gelijk verkocht,
zo ook met me andere oldtimer die ik heb staan.
roger H
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 16 Januari 2011, 21:12:34 »

ja ik ben zelf ook van het bouwjaar 89.
ik heb het zelvde als sylvia, al die plastic kapjes en bumpers enz,en vooral heb ik aan de electronica een grote hekel.
ik ben bekent in het vak ( automonteur geweest),maar ben er nu bijna 3 jaar uit helaas. Ik weet het niet

ik heb ook altijd iets gehad met oude autos,en vooral ben ik al altijd verliefd geweest op een b kadett.
die ik nu eindelijk kon aanschaffen,na ongeveer 3,5jaar.

ik wist dat er nog een aantal van onze leeftijd zulke autos reden,maar meestal worden deze dan omgebouw tot sport, rally autos.

groetjes
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 16 Januari 2011, 22:25:46 »

Ja, voor wat simpelheid hebben onze Kadettjes wel wat voor op moderne auto's. Alle opties die er niet op zitten kunnen ook niet kapot. Knipoog
Ombouw tot iets snels heb ik ook niet zoveel mee, al lijkt de verzekering er anders over te denken. Die geloven na 2 jaar en toch al zo'n 45000 km schadevrij nog steeds dat ik niet kan rijden...
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #34 Gepost op: 17 Januari 2011, 08:34:44 »

Sportief moeten we ook niet echt onder doen denk ik... (en ik maak even een heel theoretische vergelijking...)
Een leeg dettje: ruwweg 800kilo, met 60 PK geeft 75 PK per ton. Dat is meer dan de gemiddelde nederlandse of belgische wagen! Lachebek

syl/kadett
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: 17 Januari 2011, 09:08:02 »

ja ik ben zelf ook van het bouwjaar 89.
ik heb het zelvde als sylvia, al die plastic kapjes en bumpers enz,en vooral heb ik aan de electronica een grote hekel.
ik ben bekent in het vak ( automonteur geweest),maar ben er nu bijna 3 jaar uit helaas. Ik weet het niet

ik heb ook altijd iets gehad met oude autos,en vooral ben ik al altijd verliefd geweest op een b kadett.
die ik nu eindelijk kon aanschaffen,na ongeveer 3,5jaar.

ik wist dat er nog een aantal van onze leeftijd zulke autos reden,maar meestal worden deze dan omgebouw tot sport, rally autos.

groetjes

Het eenigste wat ik aan me kadett wil verranderen zijn de velgen, binnenkort komt er verbreed staal onder, voor derest laat ik hem helemaal orgineel, is wel zo mooi.
syl/kadett
Gast
« Antwoord #36 Gepost op: 17 Januari 2011, 09:10:35 »

Ja, voor wat simpelheid hebben onze Kadettjes wel wat voor op moderne auto's. Alle opties die er niet op zitten kunnen ook niet kapot. Knipoog
Ombouw tot iets snels heb ik ook niet zoveel mee, al lijkt de verzekering er anders over te denken. Die geloven na 2 jaar en toch al zo'n 45000 km schadevrij nog steeds dat ik niet kan rijden...

En als dr iets kapot is bij een kadett maakt i zn eigen  Grijns
Althans die van mij, heb ook wel een geval appart ook
evelijn
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: 17 Januari 2011, 14:21:26 »

Re: Nicole

Ik doe nu een opleiding voor autoschade hersteller,
dit jaar moet ik examen doen en dan ga ik verder leren.

als je nog een oefenproject zoekt  Grijns....heb nog wel iets staan om strak te maken haha
syl/kadett
Gast
« Antwoord #38 Gepost op: 17 Januari 2011, 19:38:58 »

Re: Evelijn

Hoef me eigen voorlopig niet te vervelen, me eigen kadett van't weekend na kijken.
En heb nog een oudje uit 71 staan die wat aandacht wil.
Kan daar ook keuring op en kan dr mee gereden worden.
En er staat nog een opel a manta uit 72 die nog van top tot teen moet worden gedaan.
Dus heb het druk genoeg  Tong
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: