Holland Kadett B Club Forum
12 September 2025, 06:55:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: najaars treffen 2011  (gelezen 12667 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-doc
Gast
« Gepost op: 27 Januari 2011, 22:14:24 »

en nu de volgende stap om deze datum eerder bekent te maken zodat er vele al iets kunnen regelen voor het weekend of de ene dag.
wil er graag bij zijn tenzij als ik wachtdienst heb dan gaat de vlieger niet op Droevig Droevig
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 08 Februari 2011, 22:36:19 »

Beste Chris,
Het wordt 24 of 25 september! We hebben een oproep gedaan om te kijken of er iemand is die het wil gaan organiseren.
Groeten, Jacco
kadett-doc
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Februari 2011, 23:02:14 »

Beste Chris,
Het wordt 24 of 25 september! We hebben een oproep gedaan om te kijken of er iemand is die het wil gaan organiseren.
Groeten, Jacco

he he een datum, maar de vlieger gaat voor mij helaas niet op. wachtdienst Boos Boos
roger H
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Augustus 2011, 20:59:57 »

hallo Jacco,

is er al iets bekend waar het wordt gehouden? want september staat voor de deur.

groetjes roger
Willem-Jan
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 08 Augustus 2011, 14:26:01 »

Hoi hoi,

Ik ben bezig met het uitzetten van een rit door de bollenstreek, maar een en ander moet nog definitief worden.
Jacco is volgende week weer terug van vakantie, dan volgt er vast meer info.

Groet,

Willem-Jan
roger H
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Augustus 2011, 21:17:35 »

hallo,

ik vroeg me af of er al een preciese (slaap)plaats bekent is geworden over 24 en 25 sep?
het zouw fijn zijn als we al iets meer wisten waar we naar toe moeten reizen.
groetjes

kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 23 Augustus 2011, 17:41:27 »

De leden van de Holland Kadett B Club hebben inmiddels allemaal een e-mail gehad van Jacco, maar ik zal de inhoud met betrekking op deze najaarsrit hier even herhalen:

De zomer schiet alweer aardig op, we hopen dat iedereen een mooie vakantie heeft gehad!
Ondertussen is Willem Jan Bouwman druk bezig om een mooie rit in de omgeving van Lisse met bezoek aan het Ford museum voor ons aan het voorbereiden. Dit gaat plaatsvinden op zondag 25 september 2011. Zet dit vast in de agenda!
Details en programma volgen nog per mail

Wanneer er meer bekend is, zal ik het ook hier op het forum plaatsen (of Jacco zelf!)

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
roger H
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Augustus 2011, 22:04:45 »

oke, ik lees het net nog eens goed door, en lees dus nu dat het geen weekend is maar alleen 1 dag Verbaasd Verbaasd
ik ging er even vanuit dat het 2 dagen was maargoed, moet dan maar eens voor een brilletje gaan Grijns Knipoog

groetjes roger
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Augustus 2011, 22:18:23 »

Is inderdaad 1 dag. Vorig jaar was er inderdaad een kampeerweekend in september, maar dat was dit jaar eind mei.

Vorig jaar was het in Heerlen, deze toerrit wordt in het noorden (Lisse) gehouden. Volgend jaar weer in Heerlen? (thuis-wedstrijd!)

Ralph

Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
roger H
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Augustus 2011, 22:28:21 »

jammer Huilen  maar wil het wel meemaken weer in heerlen.
toevallig had ik het vandaag met mijn vriendin over om hier ergens in het mooie limburg een groot treffen te hebben.

we zien wel wat volgend jaar weer brengt.

groetjes roger
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 04 September 2011, 16:43:55 »

En hier volgt dan nog wat meer info over het najaarstreffen:

Ook dit jaar willen we in het najaar weer bij elkaar komen, en wel om gezamelijk een toerrit te maken. Vorig jaar waren we in het najaar in het zuiden, daarom zijn we dit jaar in het noorden!
We verzamelen op zondag 25 september bij Hotel-restaurant De Engel, Heereweg 386, 2161 DG in Lisse waar we vanaf 10.00u terecht kunnen voor een bakkie koffie.
Tussen elf en half twaalf starten we met een ritje van ongeveer anderhalf uur en eindigen dan bij het Ford-museum in Hillegom (eventueel nog een tussenstopje op de boulevard van Noordwijk om naar de zee te kijken.)
Bij het Ford-museum kan worden gelunched en de collectie worden bezichtigd (een en ander voor eigen rekening).

Rond een uur of drie eindigt dan de meeting.

Hotel-restaurant de Engel is te bereiken via de A44 - Afrit 3. Daarna nog ca. 4 minuutjes rijden!

Je kunt dit ook nalezen op de website: Linkje naar de Website

Ralph

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: