Holland Kadett B Club Forum
16 April 2026, 03:52:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: aanschaf LS automaat met vrijwel allemaal nw delen erbij  (gelezen 34742 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cock
Gast
« Gepost op: 01 November 2011, 23:08:08 »

Hallo.Mijn naam is Cock en ben nieuw bij de Opel club ,dit omdat ik zojuist een LS automaat uit 69 heb aangeschaft .De wagen moet gerestaureerd worden maar dat is geen probleem omdat ik al 40 jaar in de autoschadebranche zit en 27 jaar voor mijzelf.Het frapante is dat de vorige eigenaar hem jaren geleden wilde opknappen en toen maar alvast alles nieuw erbij gekocht had. Je weet niet wat je ziet ;zal vooraan beginnen, nw bumper,koplampen,grille,richtingaanwijzers,front kompleet,nw voortrein,komplete uitlaat   ,motorkap,mooi gebr R voorscherm,nw L voorscherm,div motorische delen ,waterpomp,filters enz,nw ruitenwisserasjes,nw voorraamrubber,nw L en R portier,A stijl L en R kompleet,dorpels (imi),nw raamsnorren,daklijsten,zijruit omlijsting,nw kofferdeksel,nw A plaat ,A raamrubber,A bumper,hemelbekleding ,A lichten. Zal nog wat vergeten zijn  maar dit allemaal nieuw en het meest origineel .Dan zaten er nog 2 goede aut bakken bij ,Res motor,res voorruit, veel interieur delen,3 knappe voorschermen,de 2 portier had hij al vervangen door 2 mooie gebruikte,kortom ,een  voor mij redelijk simpele restauratie  vooral omdat ik in mijn jonge jaren(ben nu 56) nog volop aan deze wagen gewerkt heb . Wil de auto blauw/met maken met een zwart leren dak want dit zat er nu ook op en striping aan de zijkanten. 
Jeroenvans
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 02 November 2011, 01:10:32 »

welkom op het forum.
mooie koop, lekker compleet. als je foto's hebt zijn die ook welkom Knipoog

ps: ik denk alleen wel dat je dit topic bij nieuwe projecten had moeten plaatsen.(niet gevreesd, de moddereters zijn heel goed in verplaatsen van topics Grijns)

Kadett B L "super" 1968 LPG
kadettje73
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 02 November 2011, 01:32:53 »

welkom en succes met de kadett , en vooral foto's plaatsen als je kunt want daar zijn we gek op hier
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 02 November 2011, 07:55:02 »

Welkom op het forum.
En als ik zo de waslijst aan onderdelen lees... gaat dit jou een hele hoop zoekwerk schelen  Knipoog

succes en wij zijn idd benieuwd naar de foto's

groet,
Wouter

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
cock
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 02 November 2011, 19:51:41 »

Hallo .Ik wil best foto,s toevoegen ,maar hoe werkt dit bij jullie?? .Normaal zie ik bijlage en kan zo foto,s toevoegen,maar hier kan ik niet uitkomen.Ik heb ook een prive brommermuseum ,dus verzend vaak foto,s en dat gaat vrijwel altijd simpel.Snap ik iets niet of is het lastiger om bij jullie foto,s toe te voegen .Om mij aan te melden was al een probleem omdat ik als spammer werd aangezien.Dit is door Ralph opgelost .Nu nog simpel foto,s toevoegen.Een auto restaureren is vaak simpeler dan dat computer gebeuren .Voorbeeld .Mijn wachtwoord heeft 7 letters en nooit moeite om te registreren(en ik sta wat geregistreerd op brommersite,s).Bij jullie krijg ik hem terug omdat mijn wachtwoord te kort is.Ik ga er vanuit dat ik niets snap van computers ,maar  waarom gaat het bij al die site,s veel makkelijker? Gr Cock   
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 03 November 2011, 08:27:39 »

Hoi Cock,
Kijk even bij de volgende link. Daar is al eerder de vraag gesteld hoe foto's te plaatsen:
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9616.0.html

het is ff pielen maar je moet het even door hebben

groet,
Wouter

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...

cock
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 November 2011, 19:14:53 »

welkom en succes met de kadett , en vooral foto's plaatsen als je kunt want daar zijn we gek op hier
[

Hallo .Om foto,s te plaatsen is zo ingewikkeld dat dit niet lukt.Aan mijn zoon gevraagt maar zelfs voor hem is het niet eenvoudig (moet nw account of zoiets aanmaken ) .Heb de voorzitter gemaild  dat foto,s plaatsen te ingewikkeld is voor mij  (en dit vinden meer mensen heb ik te horen gekregen) Totaal geen reaktie.Heb Ralph foto,s gemaild van mijn auto om bij register te plaatsen.Je raad het al, ook totaal niets geen foto,s bijgeplaatst of iets gehoord .Wil graag meewerken maar op zo manier gaat de lol er gauw af  .Ps,Heb zelf een brommermuseum waar ik heel veel foto,s mail enz ,dus ben wel een soort op de hoogte met een computer. Misschien krijg ik van jou een teaktie terug?Verbaasd .GR Cock 
Jeroenvans
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 16 November 2011, 19:21:23 »

Hallo .Om foto,s te plaatsen is zo ingewikkeld dat dit niet lukt.Aan mijn zoon gevraagt maar zelfs voor hem is het niet eenvoudig (moet nw account of zoiets aanmaken ) .Heb de voorzitter gemaild  dat foto,s plaatsen te ingewikkeld is voor mij  (en dit vinden meer mensen heb ik te horen gekregen) Totaal geen reaktie.Heb Ralph foto,s gemaild van mijn auto om bij register te plaatsen.Je raad het al, ook totaal niets geen foto,s bijgeplaatst of iets gehoord .Wil graag meewerken maar op zo manier gaat de lol er gauw af  .Ps,Heb zelf een brommermuseum waar ik heel veel foto,s mail enz ,dus ben wel een soort op de hoogte met een computer. Misschien krijg ik van jou een teaktie terug?Verbaasd .GR Cock

er is net afgelopen week speciaal voor mensen die het echt niet voor elkaar krijgen een bijlage functie op het forum gezet.
als je bij het plaatsen van een bericht of antwoord (niet snel antwoorden) bij extra optie kijkt zie je bijlage staan, daar kan je foto's toevoegen die maximaal 128KB zijn.

Kadett B L "super" 1968 LPG
cock
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 27 November 2011, 12:23:42 »

Hier een paar  foto,s zoals de was en wordt.Ben nu 4 weken verder en schiet al enigzinds op .Allebei de A stijlen waren kompleet verrot .De rechter is klaar en links bijna .1200 blok is verruild voor een 2 liter S aut
cock
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 27 November 2011, 12:26:26 »

Eerste foto na aanschaf
cock
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 23 December 2011, 21:32:12 »

Eerste foto na aanschaf
[/

Hier een foto zoals de motorruimte nu is
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 24 December 2011, 00:23:15 »

Kijk is even... dat zit alvast mooi in de lak en het blokkie zit er ook al in...

Was dit zijn orginele kleur Cock?

cock
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 24 December 2011, 20:11:12 »

De originele kleur was grijs blauw,maar ik heb een schaalmodel  van schuco waar hij is zoals ik hem precies eender wil hebben.Blauw/met met een zwart dak ,2 Hella,s en zwarte vlakken op de motorkap.Het voordeel wat ik heb is dat ik alles er nieuw bij heb gekregen bij aanschaf(echt alles nieuw en het meest origineel).Heb ook zeer veel  nieuwe en gebruikte onderdelen over  die waarschijnlijk naar Willem Bras zullen gaan .Heb deze man vorige week ontmoet op de beurs in Utrecht en deze man  lijkt mij wel een type om zaken mee te doen
kadettje73
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 25 December 2011, 12:40:46 »

ziet er mooi uit , hoe heb jij dat gedaan met de voorbalk tov de koelfan ?
cock
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 28 December 2011, 21:58:41 »

Er is een teflon vulbus tussen gezet (ook wel met de paspennen)  zodat de ven voor de dwarsbint draait.Ik heb de oorspronkelijke radiateursteunen afgezaagd en  voor in het front pasgemaakt zodat ik de radiateur van onderaf zo naar boven kan schuiven .Boven in het front een mooi rond gat gemaakt waar de radiateurdop in komt .
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: