Holland Kadett B Club Forum
16 April 2026, 00:04:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wat is een b kadett waard?  (gelezen 10310 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
opel freak
Gast
« Gepost op: 31 Juli 2012, 08:47:54 »

hallo ik ben henk en nieuw op deze site ik heb 2 opel b kadett's gekocht en wil van 2 1 maken
kan iemand mij vertellen wat deze b kadet ongeveer waard is nu en
straks na de restauratie?
ik wil hem niet origineel maken maar er een beetje agresief laten uitzien wil graag weten hoeveel ik er in moet stoppen zonder al te veel verlies te draaien als ik hem weer kwijt wil zeg maar
groeten henk

wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Juli 2012, 10:29:07 »

Kadettjes zijn ongeveer zoveel waard als wat de gek ervoor wil geven.
Belangrijkste is dat de carrosserie goed moet zijn en een fatsoenlijke technische staat.

Ik denk (maar dat is mijn eigen mening) dat wijzigingen om de kadett agressiever te laten lijken, geen  toegevoegde financiele waarde zullen opleveren.
Ik raad je aan dit gewoon voor jezelf te doen en dan genieten van je eigen autotje.
Reken er niet op dat je het geld dat je erin steek bij verkoop weer terug krijgt.

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
opel freak
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Juli 2012, 12:16:01 »

nee dat is ook zo maar ik ga hem opnieuw spuiten enz..
omdat ik hem dan wil verkopen om dat ik een c kadett coupe wil
deze auto is vrij goed nog en hoeft maar een plaatje ingelast te worden
alleen weet ik niet of het een 1.1 of een 1.2 is staat niet op de kenteken
en op de website van de rdw word ik er ook niks wijzer van
ben er druk mee aan het schuren nou
henk
buzz_4stroke
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 31 Juli 2012, 16:12:22 »

Henk,

Op de linkerzijde (voor de kijker rechts) onder de cilinder staat een motorcode, als dee begint met 11 dan is het een 1100cc motortje, 12 is vanzelfsprekend een 1200cc..

gr Chris
Max
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 01 Augustus 2012, 08:55:17 »

Kadettjes zijn nu zodanig 'zeldzaam' dat het alleen nog liefhebbers zijn (zoals driekwart van het forum) of arme studenten (zoals ik) die er een kopen. Het ding heel sportief maken (zoals ik ook doe) verlaagt waarschijnlijk alleen je verkoopwaarde. Het maakt het in ieder geval moeilijker om te verkopen want de meesten willen gewoon een origineel karretje.

Als je er vanaf wil omdat je een andere wagen wil, zou ik hier geen moeite in steken. Alles wat je er nog aan uitgeeft ga je sowieso minder dan de helft voor terug krijgen, dus dat heeft geen zin. Knap hem op voor jezelf, niet voor de verkoop.

Als je prijzen wil horen. Voor de jouwe denk ik dat je ongeveer 1000 euro kan vangen. Ik heb de wagen niet gezien, dus echt goed oordelen is lastig. Fatsoenlijk gerestaureerd brengen de kadettjes enkele duizenden op, maar restaureren kost je al flink veel meer.
opel freak
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Augustus 2012, 08:06:21 »

je mag ze van mij alle 2 voor 1000 hebben
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: