Hoi Paul,
Ik heb geen idee waar je een rubberen varianten kan krijgen van de pakkingen.
Echter doel jij waarschijnlijk op de kurken ring in het distributiedeksel.
Ik denk zelf niet dat het handig is om daar een rubberen ring in te plaatsen. Mijns inziens dichten die namelijk nog slechter af op een zeer snel draaien deel.
Wat wel heel belangrijk is dat als je een nieuwe kurken ring gaat plaatsen, is dat je deze eerst minimaal 24 uur in de motorolie laat weken. De ring moet namlijk helmaal met olie verzadicht zijn voor je hem gebruikt. Doe je dit niet zal het kurk door de wrijving met de krukas verbranden en geheid gaan lekken.
Het voordeel van kurk is dat, mits die goed verzadigd is, over voldoende smering beschikt. Dit zal met rubber nooit lukken.
Maar goed ik kan het mis hebben... dus mocht het lukken met een rubberen ring lees ik het graag. Daar leren we allemaal weer van

De kleppendeksel pakking (ook nadat deze verzadigd is met motorolie) smeer ik zelf altijd nog in met een beetje vloeibare pakking aan beide zijde voor een goede afdichting.... werkt perfect.
Ze zijn dan zelf meerdere malen te gebruiken. Even de oude vloeibare verpakking verwijderen (dit gaat makkelijk want het hecht niet op een pakking die vol zit met olie, maar het dicht wel.. haha).
Groet,
Wouter