Holland Kadett B Club Forum
12 Mei 2026, 01:57:12 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ff voorstellen nieuw op forum  (gelezen 4283 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
fat bill
Gast
« Gepost op: 11 Oktober 2012, 19:51:12 »

hallo allemaal,  zoals het hoort stel ik me hierbij voor op het b kadettforum,al is de b kadett niet meer echt nieuw voor me[forum ook niet maar dan als''gast'']; ik ben janwillem en kom uit groningen [stad] en heb   [op het moment ] 1 b kadett [project] 1.2s groen ,dus de ''dikke'' uitvoering korte pook schijfremmen stabi,s ,en  wordt volgende week ergens opgehaald .maar het opel virus zit dieper;olympia 4 drs ,39 ,en 2 x de russische kopie van moskvitch ,een bedford cf 1 230 diesel[ja is wel opel/rekord dieselblok he!] en in de niet al te verre toekomst komt der nog een 54 rekord olympia bij  ! c.de cf is de dagelijkse auto trouwens. de  rest is [nog] niet rijdbaar. het zijn wel allemaal projecten ,maar ja hobby he! de plaatjes houden jullie van me tegoed/ ff kiek,n hoe dat  werkt;handiger met opels enzo als met computers!  . het is niet echt mijn 1e b kadett,die groene,maar het stond een tijdje stil,zeg maar..........  dat was het eerst wel even en zal het hier blijven volgen ,maar dan niet als gast groet,n oet grunn ,janwillem
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Oktober 2012, 20:04:06 »

Hey Janwillem, heel erg welkom op dit super leuke opel forum, ben wel heel erg benieuwd naar de foto's van jou kadettje.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
kadettje73
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Oktober 2012, 23:09:29 »

hoi welkom, en ben ook benieuwd naar de foto's  Grijns
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: