|
fat bill
Gast
|
 |
« Gepost op: 23 Maart 2013, 21:23:50 » |
|
B kadett gered!
De vorige eigenaar had er al n nieuwe voorkant, drempels, achterschermen en achterkant in gezet.[stond daarna 8 jaar stil] Ik ben verder gegaan met nieuwe voorschermen, voor en achter stabi's, schijfremmen met servo, [en lpg!] bijna nieuwe deuren [met chroomlijsten!] klapraampjes achter en meer goodies zoals de rode vloerbedekking toerenteller interval en sr stuur etc. Het hele onderstel /achteras,tussenas ,stabi,s etc in de menie en daarna de hamerslag aluminiumkleur,deze week gaat de binnenkant in de menie en de onderzijde in de body coat en ga ik de assen [her]monteren zofdat ie mweer op z,n [sr]wielen staat ook is het dashboard wat verfrommeld , maar dit had ik nog liggen en wordt door olympia spul vervangen;heb hier ook de grille en achterplaat van[rondom de nummerplaat]
Ben er nog niet uit wat de kleur wordt /zit aan donker anthraciet te denken...[helaas moet dit wat low budget,dus wordt het rollen ,maar dit kan ik wel redelijk strak.....] de motor en bak moet nog ontvet en nieuwe keerringen en een kleurtje en dan erin met het spul[1.2s korte pook] klinkt makkelijker als t is maar we komen er wel..........
Voor de geinteresseerden zie fat bill,s auto,s op mijn album.nl [groningen] [die groene die uit elkaar ligt.....] linkje lukt me niet,sorry!!!!!!!! Als er weer wat vorderingen zijn maak ik weer n berichtje en wat plaatjes.
mvg, fb
|