23 Juni 2026, 06:06:06
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Te koop / Aangeboden
>
Ik zoek onderdelen
>
Spatlappen opel kadett b 1971
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: Spatlappen opel kadett b 1971 (gelezen 6575 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
thomas
Gast
Spatlappen opel kadett b 1971
«
Gepost op:
25 November 2013, 16:48:37 »
Hallo
heeft iemand een idee, waar ik spatlappen kan vinden voor mijn opel kadett sedan
Of heeft iemand ze toevallig nog liggen?
gr thomas
Gelogd
marinus
Newbie
Berichten: 28
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #1 Gepost op:
17 December 2013, 00:38:47 »
Hallo Thomas.
Als je belt, krijg je RAM aan de lijn. Dat is iemand uit Curacao die een kadett B heeft gehad, a-technisch is, de kadett inmiddels naar de sloop heeft gebracht en nog nieuwe spatlappenover heeft (ooit van mij overgenomen).
Tevens heeft hij nog een 1200cc motorblok en een versnellingsbak,en volgens mij wil hij zo snel mogelijk van deze spullen af!!Ik hoop dat ik je voldoende geïnformeerd heb!
Groeten,Marinus.
Gelogd
reusjep
Hero Member
Berichten: 603
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #2 Gepost op:
18 December 2013, 16:32:41 »
Mocht de oplossing hierboven niet lukken:
Er zijn bedrijven die spatlappen kunnen namaken. Zal eens aan een vriend vragen waar precies, die heeft dat meerdere keren voor oude traktoren gedaan. Zal vast een lomp bedrag kosten, maar mocht je dat willen overwegen dan heb ik twee gave exemplaren inclusief bevestiging. Die zou je voor namaak best mogen lenen. Verkopen wil ik ze niet.
Gelogd
reusjep
Hero Member
Berichten: 603
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #3 Gepost op:
19 December 2013, 14:24:11 »
Die zal ik even maken als ik weer in mijn ouderlijk huis vertoef. Dat is ergens volgende week.
Groetjes,
Gelogd
thomas
Gast
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #4 Gepost op:
27 December 2013, 20:17:16 »
Hallo
en toevallig al foto's gemaakt van de spatlappen?
groetjes thomas
Gelogd
reusjep
Hero Member
Berichten: 603
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #5 Gepost op:
28 December 2013, 19:24:29 »
Gelogd
pepe72
Full Member
Berichten: 243
Re:Spatlappen opel kadett b 1971
«
Antwoord #6 Gepost op:
30 December 2013, 08:46:03 »
ik kwam deze tegen op 2dehands.be mss iets voor jouw
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/overig/spatlappen-130158348.html
Gelogd
Pagina's: [
1
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...