Holland Kadett B Club Forum
23 Juni 2026, 14:41:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)  (gelezen 4637 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
katurbotje
Gast
« Gepost op: 03 December 2013, 20:23:22 »

Ik ben op zoek naar een grotere tunnel voor mijn b kadett.
Ik wil op mijn kadett een getrag 240 bak plaatsen.

Wie o wie kan mij eraan helpen.

Gelogd
kermitc
Hero Member
*****
Berichten: 597



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 03 December 2013, 23:45:57 »

Ga je ombouwen? Was toch 1100?

Moet het persé bkadett tunnel zijn?
Groet john
Gelogd
katurbotje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 04 December 2013, 09:10:55 »

Hallo John,

Ik ga idd een ombouw doen als ik de spullen bij elkaar kan vinden voor een beetje normaal geld.

Ik ben nog op zoek naar een grotere tunnel en ik weet niet of ik ook van een
ander type auto de tunnel kan gaan gebruiken.

Ik ben ook nog op zoek naar een carter van een manta 1,8 s motor.
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 04 December 2013, 09:16:56 »

Hoi Katurbotje,

Welk soort versnellingsbak heb je er nu in zitten? Eentje met een lange pook of met een korte pook? Ik heb al eens een tunnel van een korte pook breder gemaakt, dit werkt ook erg goed en is redelijk makkelijk uit te voeren. Een tunnel van een automaat is ook niet al te makkelijk te vinden, laat staan een tunnel van een CIH kadett. Een tunnel van een andere auto is natuurlijk ook een optie, het is geheel afhankelijk hoe handig je met plaatwerken bent. Het voordeel van een automaat tunnel is dat je dan een standaard vloerbedekking van een automaat kadett kunt gebruiken.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
katurbotje
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 04 December 2013, 09:43:04 »

Hallo Olaf,

Ik heb er een versnellingsbak met een lange pook inzitten dus de optie om hem breder te maken gaat helaas niet bij mij.
Ik ben beter op het gebied van motoren als op het gebied van plaatwerken helaas,
al moet ik wel zeggen dat mijn pa me wel een handje zou kunnen helpen.

Ik heb mijn gedachten ook al laten gaan om een omega tunnel erin te plaatsen icm een r25 bak eventueel
maar dat is weer afhankelijk van de motorkeuze wat ik ga maken.

En idd ik weet nog niet wat ik met de vloerbedekking moet maar daar kom ik wel uit.

groeten Frank
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines