23 Juni 2026, 14:41:50
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Te koop / Aangeboden
>
Ik zoek onderdelen
>
gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel) (gelezen 4637 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
katurbotje
Gast
gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
«
Gepost op:
03 December 2013, 20:23:22 »
Ik ben op zoek naar een grotere tunnel voor mijn b kadett.
Ik wil op mijn kadett een getrag 240 bak plaatsen.
Wie o wie kan mij eraan helpen.
Gelogd
kermitc
Hero Member
Berichten: 597
Re:gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
«
Antwoord #1 Gepost op:
03 December 2013, 23:45:57 »
Ga je ombouwen? Was toch 1100?
Moet het persé bkadett tunnel zijn?
Groet john
Gelogd
katurbotje
Gast
Re:gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
«
Antwoord #2 Gepost op:
04 December 2013, 09:10:55 »
Hallo John,
Ik ga idd een ombouw doen als ik de spullen bij elkaar kan vinden voor een beetje normaal geld.
Ik ben nog op zoek naar een grotere tunnel en ik weet niet of ik ook van een
ander type auto de tunnel kan gaan gebruiken.
Ik ben ook nog op zoek naar een carter van een manta 1,8 s motor.
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
Berichten: 1209
Re:gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
«
Antwoord #3 Gepost op:
04 December 2013, 09:16:56 »
Hoi Katurbotje,
Welk soort versnellingsbak heb je er nu in zitten? Eentje met een lange pook of met een korte pook? Ik heb al eens een tunnel van een korte pook breder gemaakt, dit werkt ook erg goed en is redelijk makkelijk uit te voeren. Een tunnel van een automaat is ook niet al te makkelijk te vinden, laat staan een tunnel van een CIH kadett. Een tunnel van een andere auto is natuurlijk ook een optie, het is geheel afhankelijk hoe handig je met plaatwerken bent. Het voordeel van een automaat tunnel is dat je dan een standaard vloerbedekking van een automaat kadett kunt gebruiken.
Groeten Olaf
Gelogd
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
katurbotje
Gast
Re:gezocht grote tunnel voor b kadett (automaat tunnel)
«
Antwoord #4 Gepost op:
04 December 2013, 09:43:04 »
Hallo Olaf,
Ik heb er een versnellingsbak met een lange pook inzitten dus de optie om hem breder te maken gaat helaas niet bij mij.
Ik ben beter op het gebied van motoren als op het gebied van plaatwerken helaas,
al moet ik wel zeggen dat mijn pa me wel een handje zou kunnen helpen.
Ik heb mijn gedachten ook al laten gaan om een omega tunnel erin te plaatsen icm een r25 bak eventueel
maar dat is weer afhankelijk van de motorkeuze wat ik ga maken.
En idd ik weet nog niet wat ik met de vloerbedekking moet maar daar kom ik wel uit.
groeten Frank
Gelogd
Pagina's: [
1
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...