Enkel die bolletjes houden me nog een beetje bezig. Ik kan stampen op het gas wat ik wil, maar 100 in de derde versnelling?

Weet iemand er iets over?
Hahaha je haalt de woorden uit mijn mond, ik zat met de zelfde vraag in mijn gedachten.
Ben ook heel benieuwd waar die rode bolletjes voor zijn, deze staan bij de mijlen teller op precies de zelfde plaats als de km teller.