Holland Kadett B Club Forum
01 Mei 2024, 22:20:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Opbouw sedan  (gelezen 13499 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pedro
Full Member
***
Berichten: 198



Bekijk profiel
« Gepost op: 21 November 2014, 19:44:10 »

Ik heb nog een mooie kale sedan staan, die tijden geleden al eens is aangepakt en ook opnieuw gespoten is. Wordt wel es tijd die weer op de weg te krijgen. Ik heb alleen een vraag over het kenteken. Het  kenteken is niet meer bekend bij de RDW, aangezien het een slapend kenteken is. Is er ook een mogelijkheid om deze weer actief te krijgen? Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen.

Groet,

Peter
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22 November 2014, 09:25:20 »

Hoi Peter,

Dit is totaal geen probleem (tenzij de kadett ooit als gestolen is geregistreerd  Geschrokken ). Je hoeft de auto alleen maar te laten schouwen bij de RDW. Dit kan al met de kale koets op een aanhanger. Misschien is dit wel een goed idee om te doen want dan weet je al voordat je hem gaat opbouwen dat het kenteken weer goed is. De kosten zijn geloof ik ergens rond de €100. Als je ze hebt neem dan de oude kentekenpapieren mee en de kenteken platen.

Als je de RDW belt en het kenteken doorgeeft kunnen ze je zo vertellen wat de status is van het kenteken en wat de kosten zijn.

Succes ermee.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
Peter96
Full Member
***
Berichten: 137



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 November 2014, 12:30:42 »

Is niet altijd waar want Rdw heeft ver een aantal jaren hun complete historie vernietigd. Kan dus maar zo zijndat ondanks je een kenteken nummer weet er toch niks meer bekend is. Uiteraard echt overheid met gevolg van hun falen jij als burger de piemel bent.

Heeft mij m'n Opel GT gekost..
Gelogd
wgortenmulder
Hero Member
*****
Berichten: 1081



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 22 November 2014, 13:51:50 »

Eventueel kun je misschien de historie wel opvragen bij de federatie historische Automobiel club (FEHAC).
Daar hebben ze als het goed is wel een aardig inzicht in alle in nederland uitgegeven kentekens.
Ik heb ook via de FEHAC ooit weer het originele kenteken van mijn kadettje op weten te vragen.

MVG
Wouter
Gelogd

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines