Holland Kadett B Club Forum
22 April 2026, 15:02:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: meeting  (gelezen 22560 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 26 Februari 2007, 22:18:00 »

is er al wat data bekent van eventuele meetings in 2007 dan kunnen we het op de kalender zetten of misschien zelf iets orginaseren.

gr jacob

kadett caravan 2.4 1969
blastaway
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Januari 2007, 11:38:00 »

Ja... ben ook wel benieuwd!
Is zo'n meeting groot? Anders zelf een keer ergens organiseren?
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Januari 2007, 18:02:00 »

ik denk dat ze wel blij zullen zijn met het aanbod om iets te orginiseren , moet je de voorzitter maar eens een mailtje sturen

gr jacob

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Januari 2007, 21:32:00 »

En dan ook es een keertje meer in het noorden van het land...
Aangezien ik echt niet een uur in een kadett ga sturen (dan is mijn rug echt kapot)
kadett-doc
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Januari 2007, 17:14:32 »

Citaat
 is er al wat data bekent van eventuele meetings in 2007 dan kunnen we het op de kalender zetten of misschien zelf iets orginaseren.

gr jacob

begin februari is er de jaarlijkse bestuursvergadering en daar wordt de datum en plaats bekent, van tevoren is er niks over te zeggen.

Chris
Willem-Jan
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Januari 2007, 21:32:00 »

Voor ritten en/of meetings kun je contact opnemen met Jacco Roos, dat is de er-op-uit man van de HKBC.
Ik kom zelf uit de bollenstreek en ben van plan om in het voorjaar een mooie rit door deze omgeving uit te zetten.
Het zal voor sommigen wel een aardig stukje toeren zijn, maar zeker de moeite waard.

Willem-Jan
Chippie
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Januari 2007, 21:34:00 »

bloembollen, oliebollen, heroinebollen, voetbollen, boschebollen, aardbollen, tulpenbollen, welke bollen? :cool
Willem-Jan
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 06 Januari 2007, 21:41:00 »

Zo'n beetje alle bollen wel geloof ik.
Alleen de Bossche bollen zijn een beetje uit de buurt...
ik heb het natuurlijk over de omgeving van de Keukenhof, Lisse.
Gewoon rustig hiernaartoe rijden Johan, tussenstopje hier en daar.
Als jij dan wat in het noorden regelt kom ik zeker ook eens die kant op.

Willem-Jan
Chippie
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 06 Januari 2007, 21:42:00 »

Lijkt me gezellig! Knipoog
kadett-doc
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 07 Januari 2007, 10:13:42 »

Citaat
 Voor ritten en/of meetings kun je contact opnemen met Jacco Roos, dat is de er-op-uit man van de HKBC.
Ik kom zelf uit de bollenstreek en ben van plan om in het voorjaar een mooie rit door deze omgeving uit te zetten.
Het zal voor sommigen wel een aardig stukje toeren zijn, maar zeker de moeite waard.

Willem-Jan

zoals eerder vermeld:
begin februari is er de jaarlijkse bestuursvergadering en daar wordt de datum en plaats bekent, van tevoren is er niks over te zeggen. daarna neemt Jacco het over met de destbetreffende persoon daar in de buurt.

Chris
Willem-Jan
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 07 Januari 2007, 15:17:00 »

Natuurlijk doe ik dat in overleg met Jacco, Chris.
Als iedereen op eigen houtje meetings zou organiseren wordt het een rommeltje.

Willem-Jan
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 18 Januari 2007, 22:11:00 »

Hallo luitjes,
Ja hier de eropuit-man! Inderdaad moeten we nog het een en ander bespreken over de club, maar wat betreft de meetings wil ik het volgende gaan voorstellen:
Midden-eind april: Bollenrit Lisse.
Mei: de "grote meeting" bij Mendel in Apeldoorn met leuke rit van de C-Kadett club;
3 juni weer de Opelfamiliedag met mogelijkheden tot kamperen en een toerrit;
9 juni bezoek aan de gigantische oldtimerbeurs in Bockhorn Duitsland (heel leuk)
Rond 20 augustus de zomermeeting van de Duitse club
Eind september: minimeeting met herfstrit in het noorden of zeeland.
Zo! Er staat weer heel wat op het programma. En nu moet ik weer verder met het boekje, het is toch de bedoeling dat het in maart bij iedereen in de bus ligt!
Gr. Jacco.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 18 Januari 2007, 23:34:00 »

hallo Jacco, goed bezig maar wil je het Duitse treffen maar schrappen. heb al meerdere jaren voor gepleit en de opkomst van onze club buiten mij zelf om is 0,0000%. geen moeite doen omdat het Duits treffen 2007 van bij mij uit nog 350 km vandaan is en wat ik begrijp van vele is dat al te ver. al moet ik 1000 km rijden, dat maakt mij niks uit, ben ook vaak alleen geweest met afstanden van 400/625 km. niks is te ver voor mijn hobby.

Chris  
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 19 Januari 2007, 10:05:00 »

die 0,0000% valt wel mee, ik ben er in ieder geval 2 keer geweest, is al wel weer een paar jaar geleden. Het moet ook maar net uitkomen dat je kan en tijd hebt.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Januari 2007, 12:26:20 »

Citaat
 die 0,0000% valt wel mee, ik ben er in ieder geval 2 keer geweest, is al wel weer een paar jaar geleden. Het moet ook maar net uitkomen dat je kan en tijd hebt.

ik heb het over de laatste 3 jaar waarbij er vele hebben toegezegd dat ze mee gingen en als het zover is kreeg ik te horen " als die niet mee gaat dan ga ik ook niet " en op het laatste moment niks meer van zich laten horen is ook trendy. ik heb 1 keer toegezegd dat we met 8 auto's kwamen en uiteindelijk heb ik een vriend gevraagd om mee te gaan met zijn kadett anders was ik weer alleen. daarom geen geruchtbaarheid aan het duitse kadett-b treffen doen toezeggen, terwijl ze toch niet gaan. kort gezegd plaats voor 2007 is bij mij al bekend alleen de datum daar zijn ze nog over aan het bepraten.
:[barf]:{blink}:[reallymad]

Chris
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: