Holland Kadett B Club Forum
03 Mei 2026, 09:43:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: tip om mp3's af te spelen op je oldtimer radio  (gelezen 11316 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
RockabillyRebel
Gast
« Gepost op: 16 Mei 2015, 10:56:02 »

Hallo,

Zoals velen wilde ik ook mijn eigen muziek afspelen in mijn kadett, maar om nou een moderne radio in te bouwen.....nee, dat vind ik dan weer zonde.
Dus opzoek naar andere mogelijkheden. Eerst zitten denken aan een schakelaar op de din aansluiting(als die er zit, setje te koop via internet http://www.vermeulens.nl/autoradio/autoradio.htm). Maar moet dan toch de radio er uit halen en een plek zoeken voor de schakelaar.......
Toen kwam ik er achter dat ik een radio heb met FM en daar zijn FM transmitters voor te koop. Goedkoop, dus even proberen. Werkt verrassend goed, zeker als je deze instelt op internationaal, dan overstem je zelfs de auto naast je als deze op die frequentie aan het luisteren is! In de transmitter kan een SD kaart, mp3 speler of jackplug om je telefoon aan te hangen. Er zit zelfs een afstandsbediening bij!

Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Groeten Daniƫl
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Mei 2015, 11:03:36 »

En als je geen DIN aansluiting hebt en geen FM zender kan je heel eenvoudig je radio aanpassen zodat je een mp3 speler kunt aansluiten.
Hier de link:
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,10881.msg25212.html#msg25212

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
RockabillyRebel
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Mei 2015, 11:29:23 »

Martin,

Bedankt voor de aanvulling! Zijn de mensen met am en zonder din ook uit de brand geholpen!!
Plaatje is gelijk compleet!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: