Als je de volgorde omdraait kun je knallen krijgen. Er zijn waarschijnlijk vonken en er is brandstof. Ik zou dus ook bij de volgorde beginnen.
Zo uit mijn hoofd durf ik niet te zeggen welke kant de rotor op moet wijzen, met de zoekfunctie moet je een eind komen, want het is vaak genoeg herhaald (en anders is er snel genoeg iemand die het hier kan vertellen, maar mocht je geen geduld hebben...

)
Ontstekingsvolgorde is 1-3-4-2.
Je kunt de draairichting even controleren - dit zijn mijn dummy manieren, je mag lachen

- door de auto in z'n 3 te zetten en een stukje vooruit te duwen, of de draairichting van de fan af te leiden (die trekt lucht naar binnen) en de motor zo een zwengel te geven met bijvoorbeeld een dop op de krukas.
Bij de markering kan de rotor bij 1 of 4 uit komen, staat me iets van bij. Dus de andere positie van de rotor zou je ook nog als '1' kunnen proberen, en dan in de draairichting voort de bougiekabels erop.
Bobine en condensator kun je testen door de bobinekabel van de verdeler af te nemen, de verdelerkap weg te halen en met een schroevendraaier de contactpuntjes te openen. Hou de bobinekabel bij het blok. Op een centimeter moet je vonken krijgen - ongeveer. Zorg dat je kabels goed zijn. Zijn ze slecht dan vloek je, maar dan weet je ook gelijk dat je ontsteking iets doet.

Succes!