Holland Kadett B Club Forum
18 April 2026, 20:19:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Oldtimer en classicbeurs Leek.  (gelezen 8794 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Marten
Gast
« Gepost op: 29 December 2015, 19:17:37 »

Goedenavond collega kadett liefhebbers.

Ik wil hier es even een balletje opgooien. Ik ben benaderd door de organisatie van de Oldtimer en classicbeurs te Leek. Men wil daar namelijk volgend jaar
op 7,8 en 9 oktober ook graag een Opel stand hebben met maximaal 5 Opels en dat mag van alles zijn. Nu kreeg ik het idee om daar 5 B tjes neer te zetten
in verschillende uitvoeringen bijv. de sedan, coupe, fastback, caravan en kiemen. Ik ben zelf bezig met de restauratie van een LS Fastback 2 drs en die wil
ik in het voorjaar klaar hebben. Dan moeten er eigenlijk nog 4 bij. Wat vinden jullie hiervan, en wie voelt zich geroepen? Nu natuurlijk niet allemaal tegelijk.
Er is maar plek voor 5 autos.

Groeten Marten de Jong.

Ps Voor degenen die hier niet zo bekend zijn, Leek ligt tussen Drachten en Groningen.
Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Januari 2016, 17:50:33 »

Uit het verleden heb ik de ervaring dat er voor de mensen die hun voertuigen hier tentoonstelden nog geen kopje koffie over was.
Sterker nog ik kreeg de indruk dat ik en velen met mij blij mochten zijn om aan hun commerciƫle beurs mee te mogen doen.
Op deze beurzen zul je mij dus niet weer zien, ook niet als bezoeker.
Op beursjes van clubs winkeliers verenigingen e.d. voel ik me meer welkom, ook in Duitsland heb ik goede ervaringen.
Het gaat me minder om het kopje koffie, broodje of vaantje wat je krijgt maar het geeft wel weer hoe blij men is dat je er bent.
Voor diegene die het leuk lijkt z'n voertuig eens te showen, vooral wel doen, je maakt toch ook mooie dingen mee.

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
Marten
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Januari 2016, 19:13:49 »

Het was maar een idee, er is dus geen belangstelling.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: