Hallo iedereen,
Bij het laten zandstralen van mijn achteras is het verluchtingsventiel eraf gegaan en nog steeds zoek, met als resultaat dat mijn achterassen en differentiaal vol met zand zitten

. Is het uitbouwen van het differentiaal en vooral het terug inbouwen zelf te doen??
Ik zie in de boeken niets terug voor mijn differentiaal. Er staat voor de 1100, niets in de boeken, er staat " zie de oude versie"
Wie kan er helpen?