Holland Kadett B Club Forum
11 Mei 2026, 22:58:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jerrycan houder  (gelezen 4172 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Giannis86
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 07 December 2016, 14:54:47 »

Goedemiddag allen,

Ik kwam een jerrycanhouder tegen op het internet op twee webshops waaronder ook Matz

De jerrycanhouder zou een originele opel onderdeel zijn met nummer 17 18 904, zou speciaal zijn voor de 5 of 10L (weet nog niet welke) allboy jerrycan (nummer 17 18 800) en zou beschikbaar zijn geweest voor de Kadett B vanaf #1234068, kapitan, admiral en diplomat B.

Echter kom ik de houder niet tegen op de duitse onderdelen catalogus voor de B Kadett.
De jerrycan staat er wel in alsmede reserve rubbers voor de houder (17 18 925)

De vraag is, heeft iemand enige idee van waar de houder precies gemonteerd dient te worden?

Ik was zelf van plan al een Allboy te kopen en deze vast te maken met de riem bij de reservewiel. Maar zo een houder zou het mooier staan (als ik tenminste weet waar hij hoort te komen...)

edit: in de engelse catalogus kom ik de houder wel tegen. De vraag blijft dus enkel over de bevestiging...

1971 Opel Kadett B Coupé F
1970 Opel Kadett B Limousine
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 07 December 2016, 15:29:16 »

Wel heel erg mooi  Cool

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 07 December 2016, 17:51:14 »

Als je niet heel veel geeft om waar ie officieel hoort zou ik kijken of ie in de breedte achter de achterbank past. Dat is toch al een ruimte waar je niks kwijt kan qua stapelen, en daar passen mooi de jerrycans dan.
(Is er niet een universeel systeem om daar alle reserve-oliën te hebben? Ik heb altijd erg graag wat sapjes bij me voor blok, automaat en koeling...)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: