Holland Kadett B Club Forum
26 Juni 2026, 16:50:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Is dit een echte dubbele carb?  (gelezen 15957 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ThijsV
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 22 Maart 2017, 09:05:52 »

Isgoed, eens opnieuw bedankt!
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Maart 2017, 10:07:05 »

Waarom een verkoper zo iets niet schoon maakt en er goede foto's van toont, is mij duister; dan verkoopt hij toch veel makkelijker Verbaasd Verbaasd

Voor de verkoper is het verstandig om het schoon te maken, je verkoopt het sneller en je kunt er meer voor krijgen. Echter als koper heb ik liever zo'n vieze. Je kunt dan zien dat er niet geprobeerd is om iets te maskeren. Al die zwarte viezigheid is vaak ook geen tectiel maar aanslag van jaren rijden en niet schoonmaken. Het beste is natuurlijk om de carburateurs geheel uit elkaar te halen, schoonmaken en opnieuw opbouwen.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines