|
Gert
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 07 Februari 2007, 17:53:00 » |
|
Zo, die heb ik :[glasses] Ik ben gewoon, alle info die interessant is en ik ooit misschien/zeker nodig heb, op te slaan omdat als een forum verdwijnt of verandert, je er misschien niet meer aan kunt komen.
p.s.: dat met dat stof kan echt niet zo hoor :{blink}
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 07 Februari 2007, 17:57:18 » |
|
p.s.: dat met dat stof kan echt niet zo hoor Hahaha, ik bedoel dus eigenlijk het stof op het voortrein. Door de flits lijkt alles heel erg vies, terwijl in het echt dit reuze meevalt. Sterker nog: je ziet er niks van  Overigens kan ik je verzekeren dat mijn loods, die altijd heel erg schoon en netjes is, nu een gigantisch stofnest is geworden met al dat slijpen, schuren en afbramen. Zodra de wagen er straks uitgaat, gaat eerst de stoomcleaner er doorheen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 07 Februari 2007, 18:07:00 » |
|
Johan de as ziet er goed uit, compliment.:{blink} een tip voor de flexibele remleiding voor een langere levensduur; snij een stukje waterslang van ongeveer 11 a 12 cm lengte in de gehele lengte door en doe deze om de leiding vast maken met 2 tyrips, dit voorkomt dat de remleiding tegen de bovenste draagarm of velg doorschuurt. je kan beter elk jaar bij APK zien als deze beschadigd is als de remleiding zelf. ter bescherming mag je dit uitvoeren. PS, kun je een foto maken van de stof, zagen alle assen zomaar uit.   Chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 07 Februari 2007, 18:45:00 » |
|
Bedankt voor het compliment en de tips Chris!
Speciaal voor jou, zal ik eens een foto van het stof maken :cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 07 Februari 2007, 20:06:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 07 Februari 2007, 20:08:26 » |
|
Bedankt voor het compliment en de tips Chris!
Speciaal voor jou, zal ik eens een foto van het stof maken :cool maar wel met diepte effect, dan komt stof het beste tot zijn recht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 07 Februari 2007, 20:12:22 » |
|
maar wel met diepte effect, dan komt stof het beste tot zijn recht. Speciaal voor jou, ga ik er eentje maken met een digitale spiegelreflexcamera. Met speciale belichting moet het lukken om er diepte in te krijgen :cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 07 Februari 2007, 20:46:02 » |
|
Ik heb het gevonden; bij de bovenste ontbreken de wielen :cool
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 07 Februari 2007, 21:14:26 » |
|
Ik heb het gevonden; bij de bovenste ontbreken de wielen :cool nog eentje gevonden, de motorsteunen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 08 Februari 2007, 23:02:00 » |
|
Ja en dan heb ik ook nog wel eentje voor jullie: Bij de onderste foto is het de achterkant en bij de bovenste de voorkant 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 08 Februari 2007, 23:11:00 » |
|
johan, heb je een foto van de schoteltjes boven aan de as in nu klare montage. ik mis iets of ik zie het niet goed.
Chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 09 Februari 2007, 17:26:00 » |
|
Bedoel je deze schoteltjes Chris? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 09 Februari 2007, 19:40:00 » |
|
yep, johan deze bedoel ik, heb je bij de montage van de tweedelige schotel met rubbere ring er tussen in wat vaseline gebruikt. dit is om het droog kraken van rubber en ijzeren bus op de as tegen te gaan wat na verloop van tijd gaat komen en tevens werkt het als een afdichting tegen vocht wat er wel inkomt maar moeilijk eruit gaat.
Chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 09 Februari 2007, 21:30:00 » |
|
Heb inderdaad vaseline gebruikt bij de montage Chris  Goed van je hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 09 Februari 2007, 21:36:00 » |
|
het was maar een vraag, omdat ik het heel moeilijk zag op de foto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|