Holland Kadett B Club Forum
01 Mei 2026, 19:16:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuw lid...  (gelezen 7560 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Gepost op: 25 Februari 2007, 02:13:00 »

Hallo,

Via deze weg wilde ik mezelf even voorstellen, en gelijk even een aantal vragen stellen...

Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een Opel Kadett B uit 1968. (op gas en benzine)

Helaas weet ik nog maar weinig van de auto, maar ik hoop mijn kennis via dit forum een beetje uit te bereiden.
Bij de auto heb ik een hele boel onderdelen gekregen, maar toch ben ik nog op zoek naar een aantal dingen. (zoals rechter buitenspiegel, vloerbedekking, enz) Waar kan ik deze het beste kopen?

Verder ben ik ook wel ge?nteresseert in meetings en lidmaatschap van dit forum. Hebben jullie een informatieblad oid waarop ik me zou kunnen abboneren? Zo ja, wat zijn de kosten, en aan wie moet ik die voldoen?

Ik ga weer even verder bladeren op jullie forum, en hoop hierdoor weer wat wijzer te worden...

Groeten
Wouter Vermeulen.

Helaas geen kadett meer...
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2007, 08:52:00 »

Dit forum is voortgekomen uit/ingesteld door  de HKBC/Holland Kadett B Club ( http://www.kadett-b.nl/Index/index.html ) De site van de HKBC is "under construction".
De contributie is/was 10,00 Euro per jaar. Daarvoor krijg je één maal per jaar een clubblad en meerdere keren per jaar een vorm van meeting. De contributie is bedoeld om de kosten te dekken.
Veel van je vragen zul je beantwoord vinden in de lopende onderwerpen in dit forum.
Ik hoop dat je veel plezier aan je Kadett-B en dit forum zult beleven.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Chippie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Februari 2007, 20:18:00 »

Voor je interieurzaken kun je in het interieur gedeelte van dit forum van alles vinden over nieuwe vloerbedekking.
Verdere onderdelen kun je vaak via beurzen, leden OTR in Duitsland, Splendid Parts in Duitsland, Obere in Heerlen etc vinden
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Februari 2007, 23:33:00 »

Bedankt voor alle info! Maar ehh... bij wie moet ik me aanmelden als nieuw lid, en aan wie moet ik het contributiegeld overmaken voor het ontvangen van een infoblad?

topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Februari 2007, 17:28:00 »

hoi wouter

kijk ook even bij kletskoek onder de noemer lidmaatschap daar kom je alles te weten.

gr jacob

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Februari 2007, 17:42:00 »

Aanmelden doe je via de site (www.kadett-b.nl) Het contributiegeld staat hier wel op het forum vermeld. Ik zal even zoeken voor je
Chippie
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Februari 2007, 17:43:00 »

Het contributiebedrag bedraagt 10 euro. Dit kunt u overmaken op bankrekeningnummer 059.09.87.119 t.n.v. ?Holland Kadett B Club? te Hoensbroek o.v.v. uw naam en inlognaam.

4 topics lager dan dit topic Knipoog even verder lezen en je komt een hele hoop te weten!
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Februari 2007, 02:13:00 »

Bedankt, het is inmiddels gelukt, alleen aanmelden via http://www.kadett-b.nl is niet gelukt, vanwege mijn hotmail adres. Ik zal even een poging doen met een ander adres...

Wouter.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: