|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 13 April 2007, 18:52:00 » |
|
en ook de koplamp bollen ook gaaf??? gr ferry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 13 April 2007, 19:02:32 » |
|
mn hotmail/msn lag er uit gister in noord holland dus dan kan je ook niks horen maar nu komt het zeker (hoop ik )  Heb het ontvangen  Thx, leuk filmpje alleen kan ik het geluid niet gebruiken voor de website.. Geeft niet, maak dit jaar zelf nog wel even een geluidsfragment
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 13 April 2007, 19:36:00 » |
|
your welcom en zo gaat de opeltje ook in het echt er mee rijden en zet anders maar op de site/forum is wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 April 2007, 15:09:00 » |
|
nou nog een paar daagjes en dan kan ik mn opeltje uit de schuur halen is nog niet helemaal klaar maar moet eerst weer op onderdelen wachten en dat duurt wel lang:[reallymad] maar ben weer blij dat ze bijna klaar is :{blink} eindelijk de laatste loodjes en morgen enkelt nog de uitlaat de stoelen en de plaatwerk wat er nog niet is komt het later er in maar hopelijk morgen staat ze weer voor de deur :{blink}:{blink}:{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 April 2007, 16:45:41 » |
|
ik had de hoop dat vrijdag klaar zou zijn dus alle vloeistoffen controleren bleek dat de brandstof pomp lek was dus in de kantelbrug heeft de pomp benzine doorgelaten en carter zat dus vol:[reallymad] dus nieuwe pomp besteld en binnen maandag er op zetten en hopen dat alle tegenslagen opzit;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 20 April 2007, 16:01:41 » |
|
ik had de hoop dat vrijdag klaar zou zijn dus alle vloeistoffen controleren bleek dat de brandstof pomp lek was dus in de kantelbrug heeft de pomp benzine doorgelaten en carter zat dus vol:[reallymad] dus nieuwe pomp besteld en binnen maandag er op zetten en hopen dat alle tegenslagen opzit;) nog een paar dagen wachten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 April 2007, 16:55:14 » |
|
ik had de hoop dat vrijdag klaar zou zijn dus alle vloeistoffen controleren bleek dat de brandstof pomp lek was dus in de kantelbrug heeft de pomp benzine doorgelaten en carter zat dus vol:[reallymad] dus nieuwe pomp besteld en binnen maandag er op zetten en hopen dat alle tegenslagen opzit;) nog een paar dagen wachten auto staat weer vooor de deur nu wachten voor nieuwe plaatwerk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 10 Mei 2007, 20:14:00 » |
|
zo heb nu de alu velgen die ik wilde ALLY CAT 13 inch en 6j dus breed genoeg foto's komen nog op mn space
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pedro
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 12 Mei 2007, 14:16:00 » |
|
Zoek je nog spatborden? Ik heb nog een linker liggen en ik kom komende maandag bij jou in de buurt voor m'n werk. Ik zou hem mee kunnen nemen.
Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 12 Mei 2007, 15:23:00 » |
|
ja ik zoek nog ja en is mooi dat je in de buurd komt en wat is de prijs?  gr ferry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pedro
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 12 Mei 2007, 19:31:00 » |
|
65 Euro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 12 Mei 2007, 20:21:00 » |
|
ok dat valt mee das beter dis mn nummer 0647058842 geef maar een gil als je in de buurt ben en de koplamp huis is gaaf??? gr en check mn space maar daar staat ze nu met nieuwe (2e hande maar dik 31 jaar oud dan he ) velgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 12 Mei 2007, 20:29:00 » |
|
Kijk en ik heb nog een gebruikte rechter liggen.. Mag je ook voor 65 euro hebben (is absoluut goed) Kan Peter die ook gelijk meenemen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bcoupe25
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 13 Mei 2007, 07:06:00 » |
|
ok mooi thanx uhm pedro paste hij goed op de kadet van jou??? enn ook de rechter?? want bij mij komt het bij de deur hoeken die bij de voorscherm zitten komt een kier tussen van een paar mm of 3a4 en check mn space maar daar staat ze met nieuwe velgjes http://ferry2sweet.spaces.live.com/?lc=1043
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 13 Mei 2007, 16:04:00 » |
|
Elk scherm past of is te pas te maken. Het scherm paste op mijn auto absoluut goed, maar dat wil niet zeggen dat het op de jouwe ook het geval is.. Wellicht is er ooit laswerk aan de wagen geweest en zit er een paar milimeter verschil in. Maar begrijp ik dat je mijn rechter scherm ook wilt hebben? Hij staat nl op marktplaats te koop en daar is iemand die hem ook wil hebben.. Volgens mij heb jijzelf daar ook geboden? Laat het me even weten, want dan moet er eventueel ook wat met Peter geregeld worden. Mail me anders even mail(at)johanklijnstra.nl (at) vervangen door @
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|