zo ff de berging op geruimt .....over een paar weken naar limburg .. eventjes wat ophalen
in de tyd dat k niet op het forum was.. ben ik aan het schuren gegaan en in de grondverf gezet .. nu deels wit:P
en als ik naar limburg ben geweest gaat de volgende operatie beginnen .. mn vriendin had een getrag bak geregelt ..
tevens ben ik ook met mn brommer bezig .. dus sorry als ik er niet ben

.. is een kleine 4 takt brom

alleen nog steeds gedonder met de motor ..en kan nog steeds niet de goeie mengstuk vinden .. chris heb jij nog iets???
groetjes