zo vandaag weer wat gedaan ..
de keienvanger aangepast en ingelast ( morgen de andere kant )


uiteindelijk is de voorbalk 10cm naar voren gekomen en de koel vin draait helemaal vrij ;smirk
alleen hopelijk schiet het op
en voor de mensen die het door hebben ze staat erg hoog van voren .. oorzaak hele nieuwe bladveren set zit er onder