|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Gepost op: 28 September 2008, 09:56:00 » |
|
HALLO allemaal ik wil een meeting oraniseren Bij AUTOTEAM OPEL IK WEET NIET WAN NEER HET UIT KOMT JE HOOR HET NOG WEL GROETJE JELLE UIT STEENBERGEN . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Maart 2008, 18:17:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
Jacco
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Maart 2008, 22:12:00 » |
|
Is leuk! Prik maar een datum en dan gooi ik het 30 maart in de groep (bestuursvergadering). De meetings voor dit jaar: 27 april Beekbergen bij Apeldoorn 31mei-1 juni Ijsselstein HOCN eind september najaarsrit. Groeten, Jacco.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Maart 2008, 13:04:00 » |
|
HALLO jacco ik gaat op zaterdag met opelteam praaten over de meeting en een datum en ik maak nog een mooi toerrit voor de opel kadett B clud door zeeland groetje jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Maart 2008, 13:30:00 » |
|
hallo jacco en gert ik heb een datum over de meeting in steenbergen dat is op zaterdag de 26 juli je hoor het nog wel van mijn groet jelle . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Maart 2008, 17:16:34 » |
|
een mooi toerrit voor de opel kadett B clud door zeeland Niet Nieuw-Zeeland hoop ik :{blink} Zelfs Zeeland is voor een Enschedeƫr een uithoek van het land:[barf]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Maart 2008, 13:23:00 » |
|
hallo gert ik doel de zeeuse eiland tholen de mooiste plekjes groet jelle uit steenbergen :{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 05 Juni 2008, 10:46:00 » |
|
hallo BEST KADETT B VRIENDEN ik heb een nieuw datum voor een meeting in steenbergen dat is op zaterdag 20 september jullie hoor nog van mijn .gr jelle :{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Juni 2008, 19:04:00 » |
|
hallo allemaal De Routebeschrijving van de meeting op 20 september in steenbergen nb het adres Drukkerij 5 . 4651 SL steenbergen nb .verzamelen vanaf 10.uur Routebeschrijving vanaf Utrecht voeg in op A 27 in Zuidelijke richting.neem de afslag A59 richting Waalwijk /Made/Oosterhout-West /Roosendaal .Sla rechtaf bij A59 . neem de afslag op A16 /A59/E19 richting Zierikzee/Dordrecht/Rotterdam . neem de afslag op A17/A59 richtting Zierikzee/Roosendaal. neem de afslag richting Fijnaart/Zierikzee .voeg in op A59 . neem de afslag op A29 richting Dinteloord/Steenbergen Sla rechtsaf bij N259 /Noordlangeweg (borden naar N259/Dinteloord /Steenbergen. Neem op de rotonde de 2e afslag naar N259/ Steenbergseweg .Ga verder op de N 259 . Neem op de rotonde de 2 ste afslag. Ga rechtdoor tot aan de rotonde 1 sla afslag . rechtdoor de weg volg je rijd op DE FRANSEWEG ) de weg volgen N257 met de bocht om je rijdt rechtdoor je passeert de jachthavenje de weg volgen tot aan de rotonde 3sle afslag rechtdoor na 50 m linksaf Drukkerij 5 U ben gearriveerd. gr jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Juni 2008, 15:38:00 » |
|
hallo best kadett vrienden ik wil jullie wat vraagen om je te aanmelden om dat ik wil weeten hoe veel mensen er wil komen op 20 september op de meeting gr jelle .:{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Juni 2008, 16:16:00 » |
|
Ik weet dat Zeeland mooi is, maar gezien de afstand (2x 240 km.) en m'n overvolle agenda denk ik niet dat ik er bij zal zijn. Mocht het anders zijn, dan laat ik dat op tijd weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 08 Juli 2008, 19:26:00 » |
|
zo het er op dit moment voor staat zijn wij van de partij, we komen uit midden brabant dus als er iemand mee op wil rijden?  gr paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancy
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Juli 2008, 07:26:00 » |
|
in steenbergen(!) dat is voor mij in ieder geval veelste ver weg. ik ben altijd bang dat mijn wagentje dat niet gaat halen. zou erg graag een keertje meegaan, maar dan wel wat dichter bij de deur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Juli 2008, 20:43:00 » |
|
De gegevens komen in de nieuwsbrief en we hebben Cees, de nieuwe evenementencommissaris ingelicht omtrent de publiciteit. Tot dan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OlympiaA
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Juli 2008, 19:42:18 » |
|
in steenbergen(!) dat is voor mij in ieder geval veelste ver weg. ik ben altijd bang dat mijn wagentje dat niet gaat halen. zou erg graag een keertje meegaan, maar dan wel wat dichter bij de deur. Dat vind nu het slechste excuus wat er maar bestaat van ik ben bang dat mijn autotje het niet gaat halen . Zeg dan gewoon,te ver,geen zin klinkt veel eerlijker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|