Holland Kadett B Club Forum
20 April 2026, 02:34:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: (lelijk) hemeltje gezocht  (gelezen 19979 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tom
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 12 Maart 2007, 21:33:00 »

Beste mensen,

Ik zou in de loop van de week mijn hemel willen afhalen om een nieuwe te laten maken, om dan de nieuwe achteraf zelf terug te plaatsen.
Maar aangezien ik zoiets nog nooit gedaan heb en mijn Kadett literatuur me het laat afweten, dacht ik om hier wat raad te vragen.
ToM
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 12 Maart 2007, 21:42:22 »

Citaat
 Artaparts is voor mij een stuk dichterbij Knipoog

maar zoals chris al aan geeft is het insusteren maar 80 euro en verzenden is ook niet zo duur

gr jacob

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Maart 2007, 17:55:00 »

80 of 120, maakt mij niet zoveel uit. Ik heb hem in ieder geval binnen en ziet er keurig netjes uit!
Chippie
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Maart 2007, 17:58:08 »

Citaat
 Beste mensen,

Ik zou in de loop van de week mijn hemel willen afhalen om een nieuwe te laten maken, om dan de nieuwe achteraf zelf terug te plaatsen.
Maar aangezien ik zoiets nog nooit gedaan heb en mijn Kadett literatuur me het laat afweten, dacht ik om hier wat raad te vragen.
ToM

Hoi Tom,

Je kan de hemel prima zelf plaatsen.
De hemel zit met baleinen in het dak gespannen. Deze baleinen kun je kantelen en dan is de spanning eraf. Vervolgens de nieuwe erin hangen en de baleinen weer kantelen. Dan zit de hemel bovenin gelijk weer op spanning. De randen moet je lijmen. Hiervoor kun je het beste speciale lijm gebruiken wat in een spuitbusje zit. Even inspuiten op beide delen en vervolgens in een keer goed er tegenaan plakken. Het is contactlijm dus vast is vast. Als je het dan niet goed hebt zitten, kun je het vergeten.

Suc6
Tom
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Maart 2007, 18:27:00 »

Bedankt ik ga zaterdag naar susteren om een nieuwe te laten maken.
greetz
Chippie
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Maart 2007, 18:45:00 »

Let er wel op dat je hem wat groter laat maken, zodat je voldoende stof hebt om hem strak te trekken Knipoog
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: