Holland Kadett B Club Forum
17 April 2026, 20:23:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: deurslot systeem  (gelezen 7814 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
BillieBroek
Gast
« Gepost op: 29 Mei 2010, 13:24:40 »

hallo,

Ik was bezig met mijn deurslot, omdat ik centrale deurvergrendeling op afstandsbediening wil gaan inbouwen. Ik kwam er al gauw achter dat dit lastiger is dan ik dacht, maar ging toch aan de gang. Na een tijdje sleutelen had ik wel een manier gevonden om het 1e cilindertje aan te sluiten.

Maar nu is het probleem dat hij van buitenaf nog wel van slot gaat, maar als ik dan de knop indruk, gaat deze niet van buitenaf open. Als ik van binnenin mijn deur voel voel ik wel het stangetje aan deze knop heen en weer gaan. Maar ik heb werkelijk geen idee waar op het slotsysteem ik deze moet aansluiten / waar deze in moet vallen. Heeft iemand hier ervaring mee ? of verduidelijkende foto's voor mij van het slot???

Het is een standaart B kadett uit '72.

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,

Walter
BillieBroek
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Mei 2010, 13:44:21 »

Ik heb hier op het forum deze foto gevonden:

Dit stangetje zit bij mij dus niet meer op de plek waar deze hoort, als ik ook aan het binnenslot voel heb ik nergens een plek gevoeld waar deze in past ?
Heeft iemand hier tips voor ?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Mei 2010, 14:37:55 »

als eerste het complete binnenpaneel losmaken, dan ga je met je hand naar het slot in de deuropening. je pakt de handgreep en drukt de knop in en je leidt deze over je vingers heen ( het stangetje met de pijl) zodat ie in het slot past (valt) en dan doe je de handreep op zijn plek en borg je hem met de plaat die je naar voren toe moet schuiven / tikken. is niet zo moeilijk. succes. Knipoog

chris
BillieBroek
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Mei 2010, 18:53:01 »

het was al gelukt, met flink wat kutten zat hij weer op zijn goede plek Lachebek

Nu nog het systeem op de andere deur  Ik weet het niet
Knutselsmurf
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 30 Mei 2010, 12:39:18 »

Grijns mooi hè zo'n duidelijke foto  Grijns
BillieBroek
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 01 Juni 2010, 13:16:31 »

Grijns mooi hè zo'n duidelijke foto  Grijns

Jazeker hehe ^^
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print