|
kadettje73
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 03 September 2010, 17:53:50 » |
|
mooi gedaan toch , ziet er goed uit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mischaop82
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 03 September 2010, 20:05:18 » |
|
Van de overige auto's moet ik deze RDW-Rapportjes nog maken. Nadeel is dat je maar een beperkt aantal kentekens achter elkaar kunt invoeren bij de RDW. Moet ik ook nog wat op bedenken.....
Ralph
Je kan ook anoniem surfen, lijkt me dat je dan meerdere malen de kentekens kan invoeren bij het RDW. http://www.anoniemsurfen.nlVerder een top idee!!  Gr. Mischa
|
|
|
|
|
|
Helaas geen Kadett meer.
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 03 September 2010, 20:37:03 » |
|
Van de overige auto's moet ik deze RDW-Rapportjes nog maken. Nadeel is dat je maar een beperkt aantal kentekens achter elkaar kunt invoeren bij de RDW. Moet ik ook nog wat op bedenken.....
Ralph
Je kan ook anoniem surfen, lijkt me dat je dan meerdere malen de kentekens kan invoeren bij het RDW. http://www.anoniemsurfen.nlVerder een top idee!!  Met anoniemsurfen, kan ik wel de gegevens opvragen, maar bij het 'printen' (=PDF maken) gaat het fout. Ik heb overigens vandaag 10 rapporten achter elkaar opgehaald, en ben nog niet geblokkeerd! Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Mr.Yap
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 04 September 2010, 14:24:06 » |
|
Volgens mij is het: 68-00-VA
Groeten Olaf
Zal de whisky zijn geweest.. .idd 68-00-VA  oeps...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Yap
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 04 September 2010, 14:25:51 » |
|
Super netjes gedaan trouwens, voor nu kun je mijn profiel foto wel gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Yap
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 04 September 2010, 15:01:32 » |
|
Dan toch nog een vraag, hoeveel kadettjes zijn er wakker dan?!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 04 September 2010, 16:47:56 » |
|
Dan toch nog een vraag, hoeveel kadettjes zijn er wakker dan?!?
als ze rijden zijn ze dan wakker, het aantaL blijft onbekend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 04 September 2010, 18:26:18 » |
|
ik denk dat er meer zijn dan we verwachten  kom er nog regelmatig tegen die ik niet ken en dat een paar straten verderop... gr Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Yap
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 05 September 2010, 11:38:04 » |
|
Hmmmm, ja aan de andere kant, ben hier in Groningen nog niet een tegen gekomen... maar ze zullen zich wel verstoppen voor mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 08 September 2010, 21:50:43 » |
|
Voor wie af en toe kijkt naar de eerdere link: Er zijn inmiddels 80 kentekens ingevoerd, met foto's en 'RDW-Rapportje'. Er zullen nog veel kentekens volgen, want ik ben nu pas bezig met het doorspitten van mijn eigen foto's. Kom ik overigens een auto opnieuw tegen op een foto, dan wordt hij gewoon bij dat kenteken toegevoegd. Op deze manier ontstaat een aardig B-Kadett archief!
Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Wouter
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 10 September 2010, 12:00:40 » |
|
Voor wie af en toe kijkt naar de eerdere link: Er zijn inmiddels 80 kentekens ingevoerd, met foto's en 'RDW-Rapportje'. Er zullen nog veel kentekens volgen, want ik ben nu pas bezig met het doorspitten van mijn eigen foto's. Kom ik overigens een auto opnieuw tegen op een foto, dan wordt hij gewoon bij dat kenteken toegevoegd. Op deze manier ontstaat een aardig B-Kadett archief!
Ralph
Hierbij nummer 81:   Mijn oude kadett 27-06-GZ Erg leuk initiatief trouwens!
|
|
|
|
|
|
Helaas geen kadett meer...
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 10 September 2010, 13:09:17 » |
|
Dit weekend heb ik natuurlijk geen tijd (kampeerweekend), maar ik heb inmiddels meer dan 100 kentekens met bijbehoorende foto's en RDW-rapportjes klaar liggen om te 'uploaden' naar de website!
Ralph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 10 September 2010, 18:35:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 September 2010, 20:31:47 » |
|
ziet er super uit; heel mooi!!
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 September 2010, 20:58:44 » |
|
Ralph, ik heb hier nog een kenteken voor je: 54-08-HV Voorlopig slaapt ie nog (pas sinds 2003), maar ik ben hem heel voorzichtig aan het wakker maken.... moet je heel zachtjes doen... heeft namelijk net zo een ochtend humeur als zijn baasje  Groet Wouter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|