Holland Kadett B Club Forum
11 Juni 2026, 19:48:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: kadett apk klaar maken  (gelezen 10128 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
arnt
Gast
« Gepost op: 24 Oktober 2010, 19:27:50 »

hallo allemaal Grijns

zo ik ben er weer ingestonken ,na eenig zoekwerk ( leuke auto ) gevonden. tja moderne auto's daar kan ik nixs mee dus het moest een beetje op leeftijd zijn en niet te veel gaten hebben.
loop ik een kadett tegen het lijf uit 1972 met een zeer harde bodem . een beetje laswerk vind ik niet erg maar je moet niet overdrijven.
hellaas geen apk maar ach daar was de prijs ook naar.op naar huis met mijn nieuwe aanwinst spannend.. ik weet dat een beetje klassieker niet echt remt maar dit aaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.na meenig spannend momentje voertuig weggezet en ff gekeken wat er gedaan moet worden.
he he eindelijk weekeind wielen eraf trommels los en wat blijkt alleen remmen stellen zelfs de remschoenen zien er uit als tja wat zal ik zeggen astbest origineel ( later zal ik wat foto's uploaden )
wel wiellager rv slecht heeft iemand skf nr het zelf klm 11736  ( fag ) zien staan maar of dit juist is ??
en ik moet op zoek naar 4 nw bandjes deze zijn verdroogt 12""

ga jullie op de hoogte houden
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Oktober 2010, 19:38:07 »

hallo allemaal Grijns

wiellager rv slecht heeft iemand skf nr het zelf klm 11736  ( fag ) zien staan maar of dit juist is ??

is gewoon in de vakhandel (automaterialen zaken) hier zo te verkrijgen.
arnt
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Oktober 2010, 19:46:15 »

ja het is gewoon een rollen lager maar dat klm nr? komt mij niet beken ;Dt voor
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Oktober 2010, 19:48:59 »

als ik me niet vergis is dat het buitenstelager, het kleine dus. er zijn maar 2 soorten maten hierin, kan dus weinig fout gaan. Knipoog
arnt
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Oktober 2010, 19:53:07 »

inderdaat is dat het kleine buiten lager. wat ik heb kunnen zien is dat fag .klm 11736 ga morgen wel f op pad had de hoop dat iemand hier dat kon bevestigen Verbaasd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: