hallo leden
ik ben inmiddels behoorlijk ver met mijn voorkant, donor front was iets minder dan gehoopt, maar desalnietemin bruikbaar... (dank u paul

)
maar ondertussen komen er andere dingen opduiken die ik niet had verwacht...
zo is bijvoorbeeld mijn voorveer gebroken, en daar ook het rubber verdwenen

kan ik die fixen, of moet ik een andere veer hebben?
en die bout die daar zit door het rubber heen, is dat een speciale bout? want mijne is te verrot om er iets van te maken...
en omdat ik besloten heb de hele motorruimte te strippen en alles in de carpotech oid te zetten gaat de as zoiezo mee, fusee's en rubbers waren zoiezo slecht.
heeft er nog iemand een setje rubbers liggen voor de draagarmen en voorveer? (fusee's heb ik al via brezan)
daarbij heb ik ook nog mijn rembekrachtiger lek... nou weet ik van cris dat er een corsa A 1200 rembekrachtiger in kan, enige vraag daarover: moet ik de bekrachtiger en de hoofdremcilinder wissellen of past de bekrachtiger zelf ook op een kadett cilinder
iemand al ervaring met carpotech RX?
mijn vragenuurtje is over, alvast bedankt voor de antwoorden

jeroen
ohja, ik weet niet of het verschil maakt qua onderdelen, maar de vooras heeft schijven