Hallo,
Iedereen bedankt, de auto achter die van mij is van mijn broer, en is een mini 1000.
hij is deze ook aan het opknappen en heeft hem nu naar 2 maand lopend

Helaas heb ik een probleem met mijn kadett en weet zeker dat iemand hier wel een antwoord op heeft

Vanochten dacht ik samen met mijn vader er een stuk mee te gaan rijden ( geen zorgen hij reed

) maar helaas toen wij bij een kruising waren en wouden remmen liep de linker achterrem vast.
Het probleem is dus als volgt:
Bij het iets intrappen van het rempedaal remt de auto alleen met de voorwielen ( ik weet niet of dit hoort of dat er iets mis is )
Om met de achterwielen te remmen moet je het rempedaal bijna tot aan de vloer intrappen en wanneer je dan met de achterwielen remt blijven de remschoentjes hangen, naar mijn idee zit het probleem in de remcillinder omdat deze naar geremd te hebben alleen in zijn oorspronkelijke stand is terug te brengen door het ventieltje waarmee je de remmen ontlucht open te draaien.
ik weet dat het een niet zo duidelijk verhaal is maar dit was de beste manier waarop ik het probleem kon beschrijven.
Is er iemand die weet of dit klopt en zo ja waar ik deze nieuwe onderdeeltjes zou kunnen krijgen?
Bij voorbaat dank
Thom