Eventjes een kleine update, ben flink bezig geweest met het strak trekken van de kadett, heb zo goed als ik kon met plamuur aan het stoeien geweest, is moeilijk en gaat heel veel tijd inzitten

Kwam met het schuren van de kofferklep, onder de lak een aluminium sticker tegen waar op stond "kadett by buick" de rest kon ik helaas niet meer lezen, het vreemde is dat alle onderdelen en nummers naar amerikaanse kadett worden verwezen, voor zover ik weet is deze door de eerste eigenaar in Nederland gekocht ? ?
Iemand misschien een iedee hoe dit kan, een amerikaanse kadett buick ziet er uit als een olympia, ik heb geen olympia, is er misschien iets fout gegaan in de fabriek ? ?
De buitenkant in de primer gezet, dat ziet er gelijk heel anders uit.

Ga nu beginnen aan de motorruimte en kofferbak, deze zitten helemaal vol gespoten met bitac, heb eerst een klein stukje geprobeerd met een stukje scots-brite gedoopt in wasbenzine, de bitac vliegt er vanaf.

Na schoon maken met een doek blijft er een vettig laagje achter, toen ingespoten met siliconenverwijderaar en weer afgepoetst met een droge doek, dit werkt super goed

Groetjes Martin.