Holland Kadett B Club Forum
12 September 2025, 12:25:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 90   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Project Kadett B coupe 1.1N  (gelezen 885497 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
doorwerth
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #390 Gepost op: 11 December 2013, 07:55:25 »

Als ik die 4x4 zo zie dan denk ik dat het met de kwaliteit van de gemaakte spullen wel goed zit!
Als je hiervoor dingen maakt die heel blijven en werken zal het bij een kadettje helemaal geen probleem zijn.

Dropped spindels kende ik al van de US scene maar gaat voor een B kadettje niet lukken omdat er te weinig ruimte is.

Strak werk Cool

kadett b1 1967 1.2s , 5.4ltr V8 chevrolet impala 1962

"Aerodynamics are for people who can't build powerful engines"
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #391 Gepost op: 02 Februari 2014, 19:50:07 »

Ik wil een nieuw voorraamrubber voor mijn coupe bestellen maar zit nu te twijfelen welke van de twee ik nu moet hebben, wie weet welke de juiste is.

Ook wil ik sierpezen bestellen, ik zie alleen geen lengte bij de sierpezen staan, weet iemand misschien of dit genoeg is voor 1 of 2 ramen ?

De sierpezen in mijn coupe zijn nog goed, alleen zijn ze verkleurd, zou ik deze pezen ook glanzend zwart kunnen spuiten of zou de lak loslaten op het plastic ?

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #392 Gepost op: 02 Februari 2014, 20:09:21 »

Het voorruit rubber voor de economy versie (46,- euro) is een rubber waar GEEN PEES in kan! Volledig zwart dus!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #393 Gepost op: 03 Februari 2014, 07:57:35 »

is onze sponsor Darex er niet meer? die heeft complete setjes rubber;-)

gr Paul
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #394 Gepost op: 03 Februari 2014, 08:15:57 »

Jawel! Darex is al jaren een vaste sponsor van ons clubje, en ook het komende jaar blijft hij dit! Alleen verkoopt Darex rubber per strekkende meter, waardoor je zelf de rubber op maat moet maken, en lijmen.

Samen met nog een paar andere sponsors zorgen zij ervoor dat wij de financiën op orde kunnen houden, en het lidmaatschap ook het komende jaar gewoon op 10.- euro kunnen houden: Zie het financieel overzicht in het nieuwe HKBC boekje!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kermitc
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #395 Gepost op: 03 Februari 2014, 15:59:07 »

Volgens mij is er ook zwarte pees.

Chroom is snel niet mooi meer

Maar heel zwart rubber is ook mooie oplossing

John
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #396 Gepost op: 03 Februari 2014, 17:28:30 »

is onze sponsor Darex er niet meer? die heeft complete setjes rubber;-)

gr Paul
Heb net bij Darex gekeken en zijn net zo duur als bij Classic-parts, verschil is dat je inderdaad de rubbers bij Darex zelf moet verlijmen, moet nog even informeren hoeveel meter de chrome pees is bij Classic parts.

Groeten Martin.

apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #397 Gepost op: 08 Februari 2014, 15:43:58 »

Heb via marktplaats een zandwaterstraal lans kunnen kopen die op mijn karcher hogedrukspuit past, moet nog even zoeken welk zand ik het beste hiervoor kan gebruiken (denk iets van zilverzand), en ga deze eens los laten op mijn aluminium ATS velgjes, ben heel benieuwd naar het resultaat.
Als het goed is kan ik met deze zand-water straal roest en lak verwijderen zonder dat het plaatwerk krom trekt van de warmte.
Ik zag dat ding staan en dacht voor €15 is dit best leuk een keertje uit te proberen Lachen

Groetjes Martin.

pepe72
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #398 Gepost op: 08 Februari 2014, 16:54:32 »

ha zoiets moet hier ook nog ergens liggen werkte bij mij niet echt goed toen heb me nu een straal ketel gekocht voor op perslucht

groetjes peter
kadettje73
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #399 Gepost op: 10 Februari 2014, 00:04:35 »

shackles heb ik eerst ook gehad maar met die ats velgen lopen de velgen tegen de shackles aan als je door de bocht gaat
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #400 Gepost op: 17 Februari 2014, 19:25:02 »

Heb de afgelopen week via het Duitse kadett-b forum te horen gekregen dat mijn ATS classic 6J ET30 velgen eigenlijk van een kadett-c zijn en niet gaan passen onder een kadett-b  Droevig
Bij een ET30 waarde komen de velgen vrij ver naar binnen toe te staan en om deze te plaatsen moet ik minstens bij elk wiel een spoorverbreder van 5mm gaan plaatsen anders lopen deze bij insturen tegen de draagarm aan.
Heb het net even uitgeprobeerd en met 5mm spacers zou dit net gaan, om het mooi te laten passen kom ik uit op spacers van 2cm per wiel  Ik weet het niet
Ik baal best wel een beetje omdat ik de velgen net helemaal blank heb gemaakt en bijna klaar zijn om te gaan spuiten.
Weet nog niet goed wat ik ga doen, velgen spuiten en verkopen of spuiten en op zoek gaan naar 2cm spacers ?
Al met al best een beetje balen dat ze niet passen Tong
Groetjes Martin.

kermitc
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #401 Gepost op: 17 Februari 2014, 19:42:54 »

ingeveerd heb je meer ruimte,plaats eens blok hout onder je velg en laten zakken.

volgens mij rijd kadett 73 met zelfde et,maar wel met gt as

john
pepe72
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #402 Gepost op: 17 Februari 2014, 19:51:03 »

zou gewoon spacer's  steken anders is het best zonde van het werk dat je er al hebt in zitten
ikdenman
Gast
« Antwoord #403 Gepost op: 17 Februari 2014, 20:17:10 »

ik heb vorige week 15 inch velgen gepast et 30 en die liepen heel iets aan als de auto op de krik stond maar als de auto gewoon op de grond stond liepen ze niet aan !!!!! en kon er gewoon normaal mee gereden worden zonder problemen .
Jeroenvans
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #404 Gepost op: 17 Februari 2014, 20:37:50 »

ik heb vorige week 15 inch velgen gepast et 30 en die liepen heel iets aan als de auto op de krik stond maar als de auto gewoon op de grond stond liepen ze niet aan !!!!! en kon er gewoon normaal mee gereden worden zonder problemen .
was dat ook 6j?

@martin: ik zou voor de spacers gaan...

Kadett B L "super" 1968 LPG
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 90   Omhoog
  Print  

Ga naar: