wow die lak is mooi geworden!

maar dan nu mijn eerste minnetje in je topic

2 redenen waarom je actie met de lamp mij niet aanstaat:
1. dit is gewoon te koop op de
interwebs. kost niet veel en ik ben lui

2. het verschil tussen een H4 armatuur en een duplo armatuur zit hem naast de fitting vooral in de lens. deze lenzen zijn ontworpen op een bepaalde hoeveelheid strooilicht.
verder nog een tip tegen een uitgefikte grootlicht schakelaar:
de schakelaar is niet gemaakt voor meer dan 45w per koplamp. als je zwaardere monteert denk dan ook aan relais om de schakelaar te ontlasten. (ik spreek uit ervaring helaas)
De lak ziet er bijna goed uit, ik durf de lopers er niet helemaal uit te schuren, dus die blijf je een beetje zien, als ik de hele auto zo krijg vind ik het wel goed zo.
Ik weet dat die ringen van duplo naar H4 te koop zijn, normaal kocht ik voor mijn andere auto's altijd H5 lampen, deze hebben een duplo fitting met H4 lamp.
Vond het gewoon leuk om uit te proberen of dit zou gaan

Deze lampen zijn ook maar tijdelijk omdat ik in de toekomst wil gaan kijken voor H4 volkswagen lampen en deze ombouwen voor de kadett.
Het kleine beetje strooilicht wat een normaal H4 lampje geeft vind ik persoonlijk best wel meevallen, als je dit vergelijkt met de goedkope xenon ombouwsetjes van tegenwoordig, dan praat ik echt over vervelend strooilicht
Dat de grootlicht schakelaar niet tegen het wattage van de schkelaar kon wist ik noeg niet, is dus weer een super goede tip, ga dus zeker een relais plaatsen, moet alleen nog even kijken hoe je zoiets moet doen bij het kadettje, een tekening hoe je zoiets aansluit is altijd welkom.
Groetjes Martin.