Holland Kadett B Club Forum
16 April 2026, 05:49:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 1972 Sedan 4 deurs  (gelezen 92024 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pietjah
Gast
« Antwoord #120 Gepost op: 06 Januari 2013, 16:36:03 »

Vandaag weer wat lekker geschuurd, en vind dat het nu stilaan toch goed begint uit te zien. De linker kant is praktisch klaar, enkel nog een lasplekje fixen zaterdag!
Alles van de linkerzijde was vandaag dus kaalgeschuurd, en nu een fijn laagje primer er over.
Volgende week hetzelfde, maar dan rechts  Cool
Mijn werkplaats:

En de werken vandaag:

Is me wel nog steeds niet gelukt om de tank te verwijderen. Ik krijg de leidingen los, maar zie niet hoe ik hem mechanisch uit de koffer kan tillen?

hummer
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #121 Gepost op: 06 Januari 2013, 17:49:20 »

Hij zit vast met een metalen band, als die los is kun je hem zo uit de rubbers tillen!
Gr. erik
rick6591
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #122 Gepost op: 06 Januari 2013, 18:09:38 »

Bij mij zit die ook vast gebout aan de carrosserie. deze moet je van buiten de koffer losdraaien als ik me niet vergis.

Opel Kadett 1.1n '71 sedan
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #123 Gepost op: 06 Januari 2013, 19:35:40 »

Knap gedaan hoor, wat een werk zeg zo'n kadett helemaal kaal schuren Geschrokken
Ik sta er wel versteld van dat er onder de lak zo weinig roestplekken of zelfs doorgeroeste gaten tevoorchijn komen, zo te zien maar heel weinig laswerk.

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
pietjah
Gast
« Antwoord #124 Gepost op: 06 Januari 2013, 19:51:46 »

De band rond de tank is reeds los, en de tank voelt los aan maar toch krijg ik hem er niet uitgehoffen...

Idd, mijn kadett is nog doenbaar van laswerk. Carrosserie is zeer gaaf, hoewel er veel plamuurwerk onder zat omdat hij enkele deuken heeft. Maar wel cool dat er nu een 4 tal verflagen af zijn, en dus een goede op komt ;-)
Begin eindelijk wat resultaat te zien van de vele uren schuren en dat doet deugd. Ondertussen ook aan het bekijken hoe ik de bekleding doe. Wellicht maak ik zelf een bekleding voor de hemel, de zetels en deurpanelen. Ook komt er een verse tapis plein als vloerbekleding. De kleur wordt terug wit/crème kleurig, en het adres/velgen/stuur komt in donker bruin.

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog
  Print  

Ga naar: