Goedendag,
Ik heb het idee dat mijn dynamo een beetje naar zn grootje is. Het lampje van te weinig spanning brand namelijk bijna altijd. Ook na het vervangen van de bijna vergane v-snaar bleef hij het slecht doen.
Nu komt daarbij dat er ook nog een naar geluid tijdens het rijden ontstond. Ik vermoet dat dit ook uit mijn dynamo kwam vanwege het feit dat het ritme van het geluid synchroom loopt met het knipperen van het lampje. Een soort lichtshow effect in een discotheek op muziek

Wat zou aan de hand kunnen zijn. Ik heb de dynamo verwijderd en ik voel niet direct enorme speling op de as of iets dergelijks... hij is verder wel vies van de buitenkant. Iemand ervaring met een opfris beurt? en of dat verschil uitmaakt?
verder viel mij op dat er een Zwart doosje op de dynamo zat waarvan het draadje gebroken was. DIt weer vastsolderen maakte naar mijn idee geen verschill. Is dit ding tegen storing ofzo?
Misschien moet ik gewoon maar een ander proberen, heeft iemand er eentje liggen liefts in de regio Alkmaar of regio Amsterdam

groetjes wooty