Olaf,
Bedankt voor je reactie (en sorry voor de late van mij...

).
Ik ben nog even aan het kijken voor een losse, aangezien ik anders weer een stoel over heb, en ik redelijk omkom in de zooi.
Als dat niet lukt - die kans is groot - dan hoor je van me. Mochten ze al weg zijn, dan leer ik wel leven met de pech
