22 Juni 2026, 20:13:50
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Te koop / Aangeboden
>
Ik zoek onderdelen
>
rubbber dynamostelbeugel
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: rubbber dynamostelbeugel (gelezen 7505 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
rubbber dynamostelbeugel
«
Gepost op:
28 Januari 2014, 13:04:37 »
Ik ben op zoek naar een rubber van de dynamostelbeugel voor mijn rekord 2.2 i die ik ook heb
deze zit waar de beugel aan het blok zit.
heeft iemand zoiets of weet iemand waar ik zoiets kan kopen?
kees
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #1 Gepost op:
28 Januari 2014, 14:20:58 »
hallo Kees,
heb je er een foto van
dan kan ik weer in mn centraal depot speuren......
gr Paul
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
Berichten: 1331
Kadett B AeroTop II - 1968
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #2 Gepost op:
28 Januari 2014, 19:47:54 »
Kees, ik neem aan dat je dit bedoeld:
Deze zijn nieuw te koop bij Splendid parts (Duitsland):
Linkje naar Webshop
Ralph
Gelogd
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #3 Gepost op:
29 Januari 2014, 09:09:29 »
Inderdaad zijn dit de rubbers die ik zoek, alleen jammer dat de verzendkosten hoger zijn dan het kost nl 10,90 euro voor een rubber van ongeveer 3 euro.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kadett-b20
Administrator
Hero Member
Berichten: 1331
Kadett B AeroTop II - 1968
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #4 Gepost op:
29 Januari 2014, 21:01:30 »
Klopt Kees, maar nu kan Paul gericht zoeken, hij weet nu wat je nodig hebt!
Let op! Mocht Paul ze niet hebben, en je besluit ze toch in Duitsland te kopen: Je hebt er 2 nodig!
Ralph
Gelogd
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #5 Gepost op:
30 Januari 2014, 08:39:26 »
Ik wacht het nog even af, ben ook nog verder aan het zoeken misschien heeft Meindert van Wijk uit Tijnje er een liggen.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kwadettilac
Hero Member
Berichten: 514
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #6 Gepost op:
30 Januari 2014, 12:23:18 »
Of bij een zaak die dynamo´s reviseerd?
Lijkt mij toch niet zo'n speciaal rubbertje??
Of bij Susselbeek GT parts?
Succes,
Erwin
Gelogd
Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (
www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C
).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #7 Gepost op:
30 Januari 2014, 13:02:04 »
Ik heb het geprobeerd maar de site van susselbeek ligt er uit.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #8 Gepost op:
05 Februari 2014, 14:55:32 »
hallo Kees, sorry de rubbers heb ik geen meer.
gr Paul
Gelogd
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:rubbber dynamostelbeugel
«
Antwoord #9 Gepost op:
05 Februari 2014, 16:00:25 »
Geeft niets ik zoek nog verder.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
Pagina's: [
1
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...