Holland Kadett B Club Forum
01 Februari 2026, 19:04:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vloermat, stoelen en hemeltje gezocht  (gelezen 9194 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 09 Juli 2014, 22:48:19 »

Hallo,

Na jarenlang weg te zijn geweest ben ik weer op het forum en gelijk met een zoekvraag.

Voor de B-Kadett zoek ik twee gaven rode voorstoelen, liefst de simpele skaiuitvoering.
Rubbervloermat rood voor korte pook.
Hemeltje wit.

Mag eventueel ook in andere kleur zijn maar dan wel een compleet interieur.

Svp geen fantasieprijzen.
Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Juli 2014, 14:48:36 »

Word dit forum zo slecht gelezen of wat is er aan de hand? Zijn de leden ondertussen net zo zeldzaam als de Kadettjes?
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Juli 2014, 15:22:56 »

forum wordt veel gelezen maar denk eerder dat de "vaste" bezoekers en de leden niet zo snel meer reageren als iemand alleen maar een bericht plaatst om voor een mooi prijsje onderdelen te verkrijgen..... en dan vaak ook nog maar alleen om de "belastingvrije" auto aan het rijden te houden?!?

mvg Paul
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Juli 2014, 15:49:05 »

Tsja... en de door jou gevraagde onderdelen liggen nu niet eenmaal zo 1,2,3 voor het oprapen.
De rubber vloermat kun je wel vergeten.
Rode stoelen is een kwestie van jarenlang markplaats ed afspeuren tor je misschien iets tegenkomt.
Alleen de hemeltjes zijn nog wel te laten maken, bij bijvoorbeeld een goede autostoffeerder, of je kunt even kijken bij een van de forumsponsors classic-carpet.

MVG
Wouter

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Juli 2014, 17:21:36 »

Een hemeltje na laten maken stelt niet zo veel voor, oude hemeltje er uithalen en als mal gebruiken, wit skai kopen en de hele zooi aan moeders of schoonmoeders geven, die naait alles wel even in elkaar, das is alles Grijns

Ik ga binnenkort mijn goede witte hemel er ook uit halen en zelf namaken van zwart skai leer, helaas heb je aan mijn hemeltje niks omdat ik een coupe heb.

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Juli 2014, 22:16:17 »

forum wordt veel gelezen maar denk eerder dat de "vaste" bezoekers en de leden niet zo snel meer reageren als iemand alleen maar een bericht plaatst om voor een mooi prijsje onderdelen te verkrijgen..... en dan vaak ook nog maar alleen om de "belastingvrije" auto aan het rijden te houden?!?

mvg Paul

Wel een hele rare voorstelling wat jij hebt van iemand die het Kadetje al 20jaar heeft vind je niet?
Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 12 Juli 2014, 22:22:59 »

Ja valt blijkbaar tegen om nog wat te vinden. Zit denk ik nog te veel in de modus van vroeger. Ook zie ik soms prijzen waaraan ik dat meer bij een Corvette vind passen dan bij Kadett.
Op ebay.de zie ik dat er wel zwarte hemeltjes weer gemaakt worden, misschien een optie voor je Martijn? Dat gedoe met een naaiatelier heb ik ooit eens gedaan met een cabriodak maar is niet echt bevallen.  Stoeltjes zijn vorig jaar helaas spontaan gescheurd en daar baal ik best wel van. Rubber wil ik liever wel weer op de vloer want tapijt in een Kadett met altijd wel wat lekkage vind ik ook weer niks.

Waarschijnlijk zoekt ook iedereen naar de inmiddels zelfde onderdelen denk ik. Hopelijk is er een te vinden om Marktplaats maar om daar een sloper oid te vinden zal ook niet mee vallen vrees ik. En geen fantasieprijs betekend nog niet dat ik alleen maar voor een mooi prijsje aan het zoeken ben zoals bovenstaand helaas ook al negatief beweerd werd. Beetje jammer dat soort opmerkingen.
LittleKadettje
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 12 Juli 2014, 23:20:18 »

Beetje jammer dat soort opmerkingen.
Tja dat heb je met (clubjes)daarom ben ik geen lid meer van die (clubjes),ze gunnen elkaar het licht niet in de ogen .
En ik vind het normaal als iemand vraagt om normale prijzen.
Want die rijzen bij sommige tegenwoordig ook de pan uit.
En als je een beetje leest hier op het forum dan laten ze de goeie vertrekken en de slechte laten ze weer toe.
En die zijn dan ook weer na verloop van tijd weg en daar wordt het hier niet beter van.
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Juli 2014, 00:04:16 »

Tja dat heb je met (clubjes)daarom ben ik geen lid meer van die (clubjes),ze gunnen elkaar het licht niet in de ogen .
En ik vind het normaal als iemand vraagt om normale prijzen.
Want die rijzen bij sommige tegenwoordig ook de pan uit.
Tjongejonge een beetje overdreven reactie hoor, omdat één iemand een keertje een afwijkende reactie geeft die waarschijnlijk niet eens persoonlijk bedoeld was is dit soort clubje ineens een "kut" clubje Grijns

Ik ben al heel veel jaren bij heel veel forums en clubs aangesloten, en en het valt mij op dat het hier juist heel gemoedelijk is, als ik iets wil weten krijg ik gelijk een andwoord, op het forum of anders via mail, als ik onderdelen nodig heb kan ik die overnemen voor een vriendenprijsje, en word hier niet zoals bij andere forums en clubs afgezeken als ik een keertje iets fout doe of iets niet helemaal weet.

Nou zal ik gelijk wel een reactie terug krijgen dat ik "kut" heb gezegt, daar geef ik lekker toch niets om

Groetjes Martin.

Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Juli 2014, 10:52:34 »

Denk dat je gewoon moet accepteren dat er een bepaald percentage op een forum best droevig is. Als we nu dan toch in de zeursmurfmodus gaan is dat dus helaas wel een van de redenen waarom ik jaren terug van dit forum weg gegaan ben. Denk wel jammer want had toen vanuit bedrijf denk ik veel nuttige dingen voor de liefhebbers. Maar goed,nieuwe tijden nieuwe kansen.

Goede is dat er dus nog wel Kadettjes zijn want als ik zo om mezelf heen kijk is dat wat ik gewoon vind dus blijkbaar helemaal niet zo gewoon meer.

Gisteren maar weer eens ouderwets mijn laatste setje remschoenen geklonken en gemonteerd. Maandag ook maar even ook gelijk de laatste remblokken monteren. Begin het zelfs jammer te vinden de doosje weg te gaan gooien, denk dat ik ze nog maar even bewaar.

Ik zit net even aan de opmerking van het belastingvrij rijden te kijken. En ik zie zojuist dat ik maar liefst €184,-per jaar bespaar  Lachebek

Voor dat geld mag ik rijden met veel onderhoud, alle moderne snufjes van mijn auto gebruiken en op stoelen zitten met whisplashgarantie.

Lol, als iemand het daar allemaal voor doet ipv liefhebberij voor Opeltje dan vrees ik dat ik ergens iets mis. Wow €184,-p/jr...  Lachebek Lachebek Lachebek

Nu nog de gezochte onderdelen zien te vinden  Lachebek
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Juli 2014, 12:05:56 »

Gisteren maar weer eens ouderwets mijn laatste setje remschoenen geklonken en gemonteerd.
Hey Peter, zie die remvoering setjes met klinknagels nog wel eens te koop staan op internet, hoe werkt dat eigenlijk met klinknagels, moet je de klinknagel gewoon met een hamer tikken zodat ze vast komen te zitten of gebruik je een soort van pons of drijvertje om de klinknagel aan de onderkant te spreiden ? heb namelijk nog nooit een klinknagel gebruikt.

Groetjes Martin.

Peter96
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Juli 2014, 12:23:29 »

Hoi Martin, officieel heb je voor deze holle klinknagels een tooltje, maar die heb ik wel alleen geen idee waar. De nagels zijn hl en als je voorzichtig bent kan je ze met een centerpons vast slaan. Wel zorgen dat je onderkant van de nagelgoed draagt dus door bv een bout in de bankschroef te zetten. vast is vast en niet de hele nagel tot moes slaan.
Oude voering voorzichtig met een 4mm boortje los boren en dan er af tikken.

Kijk wel uit met de oude voeringen ivm nare stoffen die er in zitten. Dus mondkapje en liefst buiten doen. Schoonschuren en slijpen achterwege laten als het niet echt nodig is. Ik heb foto's en zal eens kijken of ik die plaatsen kan als er interesse voor is.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: