Zo, omdat ik pas donderdag weer naar school hoef, en alleen in de avond hoef te werken deze, nog even wat klussen!
Het handschoenkastklepje en een nieuwe versnellingspook-knop (ook leuke voor galgje?) is zo goed als geregeld

Alex die zondag met Ralph mee was had nog wel iets liggen, fijn

Voor leuke originele velgen ben ik wel op de uitkijk

al vind ik deze niet verkeerd (ik ben nog aan het twijfelen om de zwarte verf weg te halen en ze met chrome verf over te spuiten)
Tot ik daar een beslissing heb gemaakt wilde ik nieuwe wieldoppen erop gaan zetten.
Op onderstaande foto zijn ze te zien. ze waren eerst ook zwart geverd, maar toen ik begon met schoon te maken, liet die laag al snel los, en ziedaar, mooie chromen dopjes!
Ook twijfel ik nog over het dashboard, ik ga er een nieuwe inzetten omdat in deze nu een gat zit (waar eerst een lelijke dobbelsteen zijn thuis had)
Ik heb een olympia dasboard liggen, maar zonder originele olympia klokjes, en nog eentje zoals ik er nu in heb, maar dan mooier (En met alarmlicht aansluiting ha ha)

Gelukkig kan ik "Ollie" zometeen de garage inrijden.
Omdat we gaan verhuizen lag de hele garage vol met prul, en ik werd er een beetje gek van. De hele morgen heb ik al stiekem een hoop opgeruimd en weggezet, en zodoende genoeg plaats gemaakt om hem binnen te zetten (Alleen weet moeders dat nog niet!

)