Holland Kadett B Club Forum
20 April 2025, 21:13:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even voorstellen - Gwen95 & "Ollie"  (gelezen 35094 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 28 Augustus 2015, 21:36:19 »

Er is vast nog wel een forum lid die een handschoenkastklepje (mooi woord voor galgje  Tong ) heeft liggen zonder gaatjes. (heel misschien heb ik er nog wel eentje liggen, ik zal is kijken voor je)
Ook de knop op je versnellingspook mag wel terug naar origineel gebracht worden....haha
Wel erg leuk dat er een toerenteller en extra ralley metertjes in zitten.
Al met al een mooi kadettje waar je ongetijfeld een hoop plezier van gaat hebben.

De vlekken in het hemeltje zullen inderdaad lastiger zijn. Zoals Gert al aangaf kan dit door de lijm komen of misschien door een beetje vliegroest van het dak (maar ik denk ook eerder de lijm)
Misschien proberen met doekje een beetje velgenreiniger. Heeft mij al van heel wat vlekken op de stoelen ed afgeholpen.
Mocht dat niet lukken kun je het misschien nog proberen om het een beetje te camoufleren met witte schoenpoets.

MVG
Wouter

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
Gwen95
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 01 September 2015, 11:36:57 »

Zo, omdat ik pas donderdag weer naar school hoef, en alleen in de avond hoef te werken deze, nog even wat klussen!

Het handschoenkastklepje en een nieuwe versnellingspook-knop (ook leuke voor galgje?) is zo goed als geregeld Lachebek
Alex die zondag met Ralph mee was had nog wel iets liggen, fijn Lachebek

Voor leuke originele velgen ben ik wel op de uitkijk Lachebek al vind ik deze niet verkeerd (ik ben nog aan het twijfelen om de zwarte verf weg te halen en ze met chrome verf over te spuiten)
Tot ik daar een beslissing heb gemaakt wilde ik nieuwe wieldoppen erop gaan zetten.
Op onderstaande foto zijn ze te zien. ze waren eerst ook zwart geverd, maar toen ik begon met schoon te maken, liet die laag al snel los, en ziedaar, mooie chromen dopjes!

Ook twijfel ik nog over het dashboard, ik ga er een nieuwe inzetten omdat in deze nu een gat zit (waar eerst een lelijke dobbelsteen zijn thuis had)
Ik heb een olympia dasboard liggen, maar zonder originele olympia klokjes, en nog eentje zoals ik er nu in heb, maar dan mooier (En met alarmlicht aansluiting ha ha)

Gelukkig kan ik "Ollie" zometeen de garage inrijden.
Omdat we gaan verhuizen lag de hele garage vol met prul, en ik werd er een beetje gek van. De hele morgen heb ik al stiekem een hoop opgeruimd en weggezet, en zodoende genoeg plaats gemaakt om hem binnen te zetten (Alleen weet moeders dat nog niet!  Tong)
Jinny
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 01 September 2015, 13:03:43 »

Net autotje, ziet er knapper uit dan de mijne.....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch?
Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen.....
Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Gwen95
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 01 September 2015, 13:55:04 »

Dankjewel  Grijns
heeeel veel geluk mee gehad!
MVaas
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 28 November 2015, 20:50:10 »

Heel mooi wagentje!
Sideburn
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 29 November 2015, 10:43:47 »

Hoi Gwen,

Dat is een heel mooie Kadett! Leuk dat je hem weer in originele staat terug brengt!
Mocht je nog geen oplossing voor de achterbank hebben gevonden heb ik nog een rode achterbank voor je, ik woon in Susteren, dus dat is niet erg ver van Wahlwiller vandaan.

Gr.
Hans

'72 Kadett B 12S Automatic  --  '65 Rekord A 1700 L --  '68 Diplomat A 4.6 V8  --  '73 Fiat 124 Sport Coupé 1800  --  '98 Jaguar XK8 Coupé
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 01 December 2015, 19:15:16 »

Ziet er inderdaad erg leuk uit!
Ik zie een stukje terug wat over de spiegels, en al een geïnteresseerde. Mochten die spiegels (dat zijn namelijk Franse spiegeltjes en die van mijn geïmporteerde kadettje zijn niet top meer...) nog niet weg of verkocht zijn dan hou ik me aanbevolen!
Succes er mee!
Kadett
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Maart 2016, 20:41:45 »

De hemel reinigen moet wel gaan met 123 caravan zwarte steppen reiniger .een wonder middel . Knipoog
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: