|
ockdet
|
 |
« Gepost op: 09 April 2016, 09:40:38 » |
|
het kruis achter de bank is dit om de boel bij elkaar te houden . of puur om de bank op plek te houden heb er al wat aan gevoelt staat geen spanning op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rondjerijder
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 09 April 2016, 09:52:06 » |
|
In een caravan zit het ook niet, ik gok dus op een bank steun.
|
|
|
|
|
|
Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 09 April 2016, 10:51:41 » |
|
Ben je van plan iets leuks te maken omdat je het kruis weg wilt halen ??
|
|
|
|
|
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|
Olaf
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 09 April 2016, 12:37:04 » |
|
Ben je van plan iets leuks te maken omdat je het kruis weg wilt halen ??
Een camper-kadett? 
|
|
|
|
|
|
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie) Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1) Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 09 April 2016, 22:33:24 » |
|
het zal ongetwijfeld in bochten de kadett iets stijfheid geven. maar of je het gaat merken als het er niet meer zit
|
|
|
|
|
|
Kadett B L "super" 1968 LPG
|
|
|
|
Rondjerijder
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 April 2016, 09:50:42 » |
|
het zal ongetwijfeld in bochten de kadett iets stijfheid geven. maar of je het gaat merken als het er niet meer zit In mijn kruis heb ik ook wel eens stijfheid geconstateerd, niet alleen in de bochten en je merkt het echt wel. 
|
|
|
|
|
|
Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 April 2016, 10:18:40 » |
|
het zal ongetwijfeld in bochten de kadett iets stijfheid geven. maar of je het gaat merken als het er niet meer zit In mijn kruis heb ik ook wel eens stijfheid geconstateerd, niet alleen in de bochten en je merkt het echt wel.  was natuurlijk slecht een kwestie van wachten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kermitc
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 April 2016, 11:21:37 » |
|
Heb je je Door die stijfheid wel in bochten gewrongen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 April 2016, 16:30:27 » |
|
dank je jongens ..... maar ik ga wat maken ben met een audio project bezig . ik ben geluidstechnicus dus heb bepaalde ideeen iemand toevallig elektriche ramen ... wat voor moter heb je er in gebouwd ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 April 2016, 17:44:42 » |
|
heb je al specifieke audio plannen of is het alleen nog maar het plan om er iets mee te doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freek B.
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 April 2016, 22:02:57 » |
|
Ik heb elektrische ramen.
Heb motoren gebruikt van een pajero type 2. De pajero is mijn dagelijkse auto en heb er eentje staan voor onderdelen. Daarom de pajero motortjes.
Denk dat elke raammotor (op basis van kabels) wel passend te maken is.
Je moet er wel handig en creatief voor zijn.
|
|
|
|
|
|
1973 Kadett b coupé 1971 Kadett b coupé (in onderdelen) 1986 VW T3 Panel Van 1966 Rekord C Coupe
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 April 2016, 18:20:56 » |
|
mijn plan was om het 3 weg te maken dit alles aan te sturen met een audio prosesor die in de pro audio wordt gebruikt .. en op de zit positie het in tijd te delayen . en het mid hoog in fase te laten lopen en als het mee zit ook het laag in tijd te laten lopen de midhoog kastjes heb ik al klaar maar wil het sub kastje in de achterbank verwerken maar misde nog iets ruimte mijn subwoofer is 14 cm diep en dat kwam net niet uit door het kruis er uit te halen krijg ik er 8 cm bij .... dan komt de gastank daar kan moeilijk een stuk uit hahahah
heb al veel dingen ingebouwd maar op deze manier nog nooit dus lekker knutselen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 April 2016, 22:36:16 » |
|
welke audio processor ga je gebruiken en hoe ga je hem voeden? meeste pro audio werkt op 110-240 volt wisselspanning toch? en komt dan al je audio van achteren of zet je de sub achterin uit fase en de mid / hoog voorin? vragen vragen vragen. maar puur omdat ik ook in dat werkveld zit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 April 2016, 19:46:37 » |
|
ik heb een wpe8000 van work liggen deze is 220 volt ik gebruik een omvormer hiervoor . goedkoope prosesor is ook maar expiriment ik heb links en rechts al 2 kastje gemaakt die moeten er nog is met een 13 cm mid speaker en een hoog drivertje composetje van pioneer sub uit fase ?? dat ligt er aan of ik het kwa fase plaatje bij elkaar kan krijgen dit zal ik moeten meten als het ingebouwd is meestal is sub in tijd langzaamer als mid hoog . dus uit daleyen en kijken hoe het fase gedrag er uit ziet dit hoeft niet te beteken dat de sub dan uit fase moet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 April 2016, 21:53:23 » |
|
heb je dan wel een omvormer die een sinus produceert ipv een goedkope die een gemodificeerde sinus doet? als je de sub achter je zet en de mid/hoog van voor laat komen zal je waarschijnlijk je sub uit fase moten zetten om goed te koppelen met je mid driver. anders krijg je rond het cross-over gebied waarschijnlijk uitdoving. maar inderdaad, meten is weten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|