Hallo Alwin, die ziet er weer een stuk beter uit dan op de foto's in het kenteken register

Kun je de bovenstaande foto's naar mij toesturen? Dan plaats ik ze in het register. Ze zijn op dit forum wat klein......
Ralph
Ps. e-mail adres van mij staat vermeld bij het kenteken register!