Holland Kadett B Club Forum
20 April 2024, 05:13:18 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gezocht: Kadett B voor hobby  (gelezen 16570 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
LS-Fastback
Gast
« Gepost op: 09 Juli 2016, 09:33:10 »

Dag medeforummers,

Ik zoek voor de hobby een leuke Kadett B. Een tijd terug heb ik mijn LS verkocht en nu begint het toch weer te kriebelen.
Op de bekende verkoopsites wordt momenteel verbazingwekkend weinig aangeboden dus vandaar dat ik het hier vraag.

Iedere carrosserievorm is welkom, heb niet echt een voorkeur. Hoeft niet de mooiste te zijn aangezien ik een beetje te hobbyen wil hebben, alleen vind ik het wel handig dat er minimaal een maand of 4 รก 5 APK opzit (langer mag natuurlijk altijd).
Ik vind het belangrijk dat de auto gewoon rijdbaar is en er eventueel mee getourd kan worden.

Ik wil ongeveer 1000 tot 1500 euro aan de aanschaf uitgeven.

Alvast bedank.
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Juli 2016, 15:48:54 »

Op mijn zoektocht naar foto's voor het kentekenregister kwam ik deze tegen: http://link.marktplaats.nl/m1068286574

Lijkt mij wel de moeite waard om weer netjes te maken. Heeft een aantal leuke pluspunten, zoals schijfremmen, ATS-velgen, Luxe hoge rugleuningen met hoofdsteunen en er zit ook al een trekhaak op! Is in 1974 op de weg gekomen, dus een van de laatste gemaakt!
Zijn ook wel een paar negatieve punten, zoals het laswerk aan de bodem. Waarom de accu achterin is gezet is ook wel vreemd!
Vraagprijs van 1450,- euro valt ook nog binnen je budget.

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines