Hallo allen, mijn naam is Thijs, en ik ben al eventjes actief op het opel-forum. ik browse nu al een tijdje op het forum en vond het maar eens tijd om me voor te stellen. mijn eerste auto zal een opel Kadett B worden, ik heb er een op het oog, die ik gereserveerd heb tot januari (dan kan ik hem pas kopen), het gaat om 66-64-SE. als het doorgaat zal er in mijn bezit een hoop aan gebeuren, maar eerst heb ik nog een paar vragen:
1. de ruitenwissers doen het niet, waarschijnlijk is de ruitenwissermotor kapot, hoe duur is het om deze te vervangen?
2. bij de ophanging is hij wat rot, we gaan de onderdelen bestellen bij altopel, van chassisbalk tot kokerbalk (binnen en buiten) valt dit te doen?
3. de bestuurdersdeur loopt tegen het voorscherm aan, de momentele eigenaresse vertelt me dat zij bij de aankoop opgelicht was, de auto had van 2012 tot ergens 2015 geen APK, en zij heeft er een hoop aan moeten lassen zegt ze, het lijkt er allemaal goed uit te zien, maar het linkervoorscherm is door een beunhaas gedaan, zoals ik al zei loopt de deur aan, en de vorm klopt niet bij de voorkant, ik ga dit scherm dus vervangen en vroeg me af waar ik een vervangende kan vinden?
4. de snelheidsmeter werkt niet, de naald schommelt maar wat op en neer en ik heb absoluut geen idee wat hier de oorzaak van is, iemand enig idee?
Hier nog een link naar het kentekenregister:
http://www.kadett-b.nl/kenteken/kentekens.php?zoekstring=66-64Met vriendelijke groet,
Thijs