Holland Kadett B Club Forum
11 Mei 2026, 22:59:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett B Car-A-Van te huur gevraagd  (gelezen 3143 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 18 Januari 2017, 18:50:08 »

Hallo luitjes. Als secretaris krijg ik wel eens verzoekjes binnen van mensen die hun vader / moeder / ouders willen verrassen met een rit in de auto van vroeger. Dit is ook zo'n verzoek, en ik heb beloofd deze vraag op het forum te stellen.

Hieronder het berichtje:

Beste mensen,

Mijn vader is 75 en heeft in zijn jongere leven diverse Opel Kadetts B gehad, altijd een stationwagon. Zelf ben ik een oldtimer-eigenaar maar heb geen Opel Kadett.
Graag zou ik in contact komen met iemand die zijn of haar Opel Kadett B stationwagon voor een dagje zou willen verhuren (of op een andere manier zodat het ook voor de verzekering geoorloofd is). Ik ben natuurlijk bereid er gewoon voor te betalen. Als het nodig is, wil ik er ook voor zorgen dat de auto voor die dag van mij uit voldoende verzekerd is.
Zowel mijn vader als ikzelf wonen in het midden van het land maar ik vind het geen probleem om er voor om te rijden, mocht het zo uitkomen.
Wilt u mij helpen? Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

Erik Jan Klok

(telefoon nummer en e-mail adres zijn bij mij bekend)

Mocht er iemand kunnen / willen helpen, laat dan hier even een berichtje achter, of stuur een berichtje naar mij. Ik zorg er dan voor dat Erik Jan contact opneemt!

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: