Holland Kadett B Club Forum
17 April 2026, 20:07:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Monteren nieuwe schermen  (gelezen 34650 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 24 Februari 2007, 19:09:00 »

Kilo Utrecht Tango!
Hele dag mee bezig geweest, maar niet goed te krijgen. Nu zitten ze wel waar ze moeten zitten, maar als ik de deur erin hang, staan de schermen veel te bol en dus steken ze voorbij de deur. Waardeloos dus!
Ik ben het zat en laat volgende week de spuiter (is tevens oldtimer restaurateur) er naar kijken. Als hij het wel ziet zitten, mag hij het gaan doen en kan ie volgende week de wagen ophalen...
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Februari 2007, 21:06:00 »

ik ben er ook behoorlijk mee aan het stoeien geweest maar uiteindelijk toch goed gekomen

de aanhouder wint:blush

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Februari 2007, 16:17:00 »

Nou ik zou zo een twee drie niet weten hoe ik de te bolle schermen op hun plek moet krijgen...
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 25 Februari 2007, 16:34:00 »

zijn de a-steilen toch niet te ver naar buiten gekomen?Verbaasd

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 25 Februari 2007, 18:18:00 »

Absoluut niet! Als je aan de binnenkant van de schermen kijkt, is er volop ruimte. Het zit 'm gewoon in de persing van de schermen. Overigens hoor ik wel vaker dat dit een bekend probleem is. Nu nog de oplossing Knipoog
Chippie
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:26:00 »

Vandaag heeft de oldtimer restaurateur er even naar gekeken. Conclusie: de schermen zijn veel te groot en passen met geen mogelijkheid. Hij gaat er stukken tussenuit zagen en de delen weer aan elkaar lassen. Ben je klaar mee met die immitatie rommel zeg  :[reallymad]
kadett-doc
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 27 Februari 2007, 09:48:50 »

Citaat
 Vandaag heeft de oldtimer restaurateur er even naar gekeken. Conclusie: de schermen zijn veel te groot en passen met geen mogelijkheid. Hij gaat er stukken tussenuit zagen en de delen weer aan elkaar lassen. Ben je klaar mee met die immitatie rommel zeg  :[reallymad]

sinds wanneer past een immitatie scherm niet?

en wat is dat voor een prutser van een oldtimer restaurateur, zagen en lassen is bij mij nog nooit gebeurt. tip en heb ik al vaak gezegd "grote en kleine hamer meer niet" zou maar eens kijken naar een die er wel verstand van heeft.:[reallymad]

mijn grijze heeft ook immi en deze passen perfect.:[barf]
Chippie
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 27 Februari 2007, 22:07:54 »

Citaat

Sinds de passing niet goed is!

Citaat
en wat is dat voor een prutser van een oldtimer restaurateur, zagen en lassen is bij mij nog nooit gebeurt. tip en heb ik al vaak gezegd "grote en kleine hamer meer niet" zou maar eens kijken naar een die er wel verstand van heeft.:[reallymad]

Vind dat nogal een ongepaste opmerking Chris.. Het is een erg hoog aangeschreven restaurateur die ik al van kinds af aan ken. Hij restaureert exclusieve dure sportwagens van meer dan een ton. Dus de opmerking dat het een prutser is slaat echt nergens op!
Niet iedereen is zo goed als jij???
Als je de man niet kent kun je daar ook niet over oordelen en laten we wel wezen: als een restaurateur hoort dat jij met een kleine en grote hamer aan de slag gaat zeggen ze hetzelfde over jou(!)
Als er teveel materiaal is, sla je dat niet weg. Het materiaal moet ergens heen, dus krijg je op andere plekken problemen. Vind een hamer voor een sloper en niet voor iemand die respectvol met een oldtimer omgaat Chris :{blink}
kadett-doc
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Februari 2007, 08:39:12 »

Citaat

Citaat

Sinds de passing niet goed is!

Citaat

Vind dat nogal een ongepaste opmerking Chris.. Het is een erg hoog aangeschreven restaurateur die ik al van kinds af aan ken. Hij restaureert exclusieve dure sportwagens van meer dan een ton. Dus de opmerking dat het een prutser is slaat echt nergens op!
Niet iedereen is zo goed als jij???
Als je de man niet kent kun je daar ook niet over oordelen en laten we wel wezen: als een restaurateur hoort dat jij met een kleine en grote hamer aan de slag gaat zeggen ze hetzelfde over jou(!)
Als er teveel materiaal is, sla je dat niet weg. Het materiaal moet ergens heen, dus krijg je op andere plekken problemen. Vind een hamer voor een sloper en niet voor iemand die respectvol met een oldtimer omgaat Chris :{blink}

dit is geen ongepaste opmerking en wel terecht. teveel materiaal sla ik ook niet weg, maar wel op de juiste plaats en als jou goede restorateur dat nog niet weet, dan moet ie terug naar de schoolbanken of eens een keer goed navragen die het ook weet.al maakt hij auto's van enkele tonnen, ik heb er genoeg over gelezen hoe zijn werkwijze is. een opfris cursus zal hem wel goed doen. de kleine hamer zet ik op het plaatwerk en met de grote hamer tik ik de kleine op de plaats en daar komen helmaal geen krachten voor een sloper te bewerken. die praat is gewoon onzin daar je zelf niet weet hoe je moet tikken. al geef ik jou originele spatborden dan krijgt hij ze nog niet op de plaats.

:[reallymad]:[reallymad]:[reallymad]
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 28 Februari 2007, 10:47:00 »

johan ik heb de oplossing>>>>
je stap in je passat je haalt chris op en en je laat hem even de spatborden op zijn plaats kloppen je geeft hem een bak koffie en op de terug weg nog wat te eten dan is het binnen een dag opgelost en jullie beiden hebben dan lekker wat bij kunnen kletsen onderweg , en je auto staat zo in de lak>>>>>>>>>>

gr jacob(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart):blush

kadett caravan 2.4 1969
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 28 Februari 2007, 10:57:00 »

Ik dacht dat dit een forum was om elkaar te informeren en te helpen, niet om elkaar, en elkaars restaurateur af te kraken. Ga een beetje vriendelijk met elkaar om, en houdt dit forum leuk!!!

Groeten Wouter.

Helaas geen kadett meer...
Chippie
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 28 Februari 2007, 19:07:00 »

Volledig mee eens Wouter Knipoog
Chris bedoeld het niet zo, maar is niet altijd even tactisch met zijn opmerkingen :{blink}
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 28 Februari 2007, 19:19:58 »

Citaat
 Volledig mee eens Wouter Knipoog
Chris bedoeld het niet zo, maar is niet altijd even tactisch met zijn opmerkingen :{blink}

maar heeft wel heel veel kennis omtrendt de kadettjes:shocked

kadett caravan 2.4 1969
Chippie
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 28 Februari 2007, 21:36:00 »

Chris weet echt superveel en is zeker een expert op dit gebied! Ik maak dan ook graag en dankbaar gebruik van zijn kennis Knipoog
Maar soms komt ie uit de hoek... hahaha, gelukkig heb ik hem vaker gehoord, maar voor nieuwelingen kan het wel eens niet al te tactisch overkomen :{blink}
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 28 Februari 2007, 23:39:00 »

Oké... Ik was al bang dat dit in een eindeloze (onvriendelijke) discussie zou belanden!

Tot nu toe is dit forum een grote hulp voor mij geweest, en vind ik het erg leuk om dit forum te bezoeken. Ik hoop dat dit zo blijft!!!

Groeten Wouter.

Helaas geen kadett meer...
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: