Holland Kadett B Club Forum
22 April 2026, 10:19:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 1 juli Kersenrit  (gelezen 14237 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 02 Juli 2006, 15:53:00 »

Hallo luitjes,
Zoals in het blad vermeld staat, op 1 juli as. zijn we on tour in de Betuwe. Dit wordt weer een fijne tour met de B-tjes! 1 juli is definitief!
Gr. Jacco.
paars
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Mei 2006, 08:35:00 »

Heeeeeeeeeeeeeeel misschien kan mijn kadettje daar ook al bij zijn.
Hij is nu helemaal gespoten, dus dat is klaar, nu nog de remmen en wat kleine klussen en opbouwen.
Klein detail is dat het nog missende rijbewijs.... Margrethe
paars
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Mei 2006, 10:33:00 »

Dom dom dom dom ik kan er helemaal niet bij zijn 1 julie, dan ben ik in Tsjechie.....
Jammer zeg.
Margrethe
Willem-Jan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Juni 2006, 14:56:00 »

Ik ben er bij op 1 juli. Is er al bekend hoe laat we waar verzamelen?

Willem-Jan
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Juni 2006, 22:04:00 »

Hoi, we denken rond de zelfde tijd als vorig jaar, dus zo rond 1200. Vanaf deze week beginnen de voorbereidingen. Wij laten wat weten als we zover zijn!
JohnZwolle
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Juni 2006, 15:06:00 »

He! hallo Jacco,

Ik ben ook van de party hoor de 1e juli.
De planing was anders maar heb me maar bedacht dus ga mooi mee toeren.
Hoor de verdere gegevens van de rit nog wel hoop ik.

ga jullie allemaal weer zien de 1e juli

grtz John Zwolle(!)
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2006, 23:35:00 »

Hee John,
Moet je niet naar Noordscheschut dan? Zal er volgende keer rekening mee houden! Dan komen we bij jullie langs!
Gr. Jacco.
JohnZwolle
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juni 2006, 02:14:00 »

Nee Jacco,

Ik rij met de club mee.
Spreek je zaterdag wel zal ik het je wel even uit leggen.

Grtz  John
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Juni 2006, 20:09:00 »

Ik wil zaterdag ook graag komen. E.e.a. hangt echter af van het feestje dat ik de avond ervoor heb (schoonouders 40 jaar getrouwd). Het kan dus zijn dat alleen kom, of met kids en Irene, of helemaal niet....

Ik heb alleen nog een vraag: Waar, en hoe laat komen we bij elkaar?

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Juni 2006, 23:04:00 »

Het is in Rhenen bij restaurant t'Viaduct, Grebbeweg 1 bij de rijnbrug, tussen 1130 en 1230 verzamelen en dan knallen!
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 01 Juli 2006, 18:40:00 »

genotenik heb vandaag weer genoten op de meeting in rhenen het weer was lekkerwarm maar gelukkig hebben alle kadettje a.r.k.o.
na aan komst op de ruime parkeerplaats hebben op het terras bij restaurant het viaduct lekker zitten kletsen en een bakje koffie & of iets anders genuttigd. omstreeks 13.45 uur toertocht begonnen in de mooie omgeving met al zijn boomgaarden en landelijke tafferelen , ik heb zelfs onderweg nog een ooienvaar gezien, halverwege bij een kersenboomgaard wat gedronken en natuurlijk heerlijk verse kersen genuttigd en een kilotje aan geschaft voor het thuisfront, aldaar nog lekker bijgekletst en daarna weer aangevangen met de toertocht richting het begin punt waar we nog wat vocht toe gedient hebben want dat was wel nodig, complimenten voor de organisators want ze hadden het goed voor elkaar. al met al weer een zeer geslaagde dag. jammer dat er maar een stuk of 12 kadettjes waren van een club met door de 200 leden( stille hint)

gr topcat:{blink}

kadett caravan 2.4 1969
wienf380
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 01 Juli 2006, 19:50:00 »

Als nieuwe leden en pas twee maanden in het bezit van een b kadett, vonden we het een geweldige rit en willen ook alle lof geven aan de diegene die dit georganiseerd hebben.Leuke reacties en nieuwe kontakten zullen zeker bijdragen aan het verder uitbouwen aan onze gezamelijke hobby. Hopelijk kunnen we er de volgende keer weer bijzijn.We kijken er in iedergeval naar uit.

Groeten Fred en Elly Wientjes uit Huissen.
JohnZwolle
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 01 Juli 2006, 19:57:00 »

Hallo mede kadetters,

Het was weer toppie vandaag pluim aan de organisatie van deze dag.
Nog nooit eerder was ik in de omgeving van tiel en weide omstreken maar heb genoten van de rit door de landerijen samen met mij vader.

Hoop de volgende keer weer van de party te kunnen zijn met mijn groene b-slee.

iedereen bedankt voor weer z'n fijne b kadett dag

Groeten van John en Bert Bode uit het pitoreske Zwolle hahah tot ziens mede Kadetters
:{blink}
Chippie
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 02 Juli 2006, 13:57:32 »

Citaat
jammer dat er maar een stuk of 12 kadettjes waren van een club met door de 200 leden

Tja, ten eerste is mijn kadett nog niet rijklaar. Ten tweede ga ik er echt geen honderden kilometers in afleggen, want het comfort van de stoelen is nul komma nul. aangezien ik rugpatient ben, ben ik na een uur in de kadett al redelijk gesloopt.
Gelukkig wordt er hier in het noorden regelmatig iets georganiseerd door de HOCN Knipoog
Dat is dus de reden dat je mij eigenlijk nooit zult zien op een meeting van de HKBC. Het is me te ver weg
gelekadett
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 02 Juli 2006, 15:53:00 »

in september organiseren we een ritje in het zonige zuiden met eventuel een onderdelen beurs of zo
goede ideeen zijn altijd welkom
tot in september:cool:{blink}
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: