|
Sjaak
Gast
|
 |
« Gepost op: 26 December 2008, 17:57:00 » |
|
hoi ik ben voor m'n b-kadett caravan op zoek naar goede hemelbekleding, of mischien iemand die weet waar deze nog (tegen een zacht prijsje) te maken of halen is?? t liefst wel int zwart.
alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giovanni
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 November 2008, 11:39:00 » |
|
Arta Parts in Emmen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 November 2008, 21:54:00 » |
|
op marktplaats staat op dit moment eenadvertentier uit eygelshoven??? in limburg en die bied aan hemels voor veel opels en andere auto's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 November 2008, 22:27:57 » |
|
op marktplaats staat op dit moment eenadvertentier uit eygelshoven??? in limburg en die bied aan hemels voor veel opels en andere auto's yep, Wiel Beister, ietjes duurder maar top kwaliteit. een aanrader
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 November 2008, 23:03:01 » |
|
op marktplaats staat op dit moment eenadvertentier uit eygelshoven??? in limburg en die bied aan hemels voor veel opels en andere auto's geef even de link; ik kan hem niet vinden:(
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 19 November 2008, 06:09:00 » |
|
ik weet zo niet hoe ik een link daar van moet maken maar Chris kent die Wil ook dus misschien lukthet jou
groet Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 November 2008, 08:21:00 » |
|
geen probleem; als ik aan een hemeltje toe ben, weet ik Chris wel te vinden:{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 19 November 2008, 11:14:00 » |
|
Even op marktplaats gezocht: http://link.marktplaats.nl/208704537Deze man heeft hier in het zuiden al veel opeltjes voorzien van een nieuwe hemel. De kwaliteit is (zoals Chris ook al zei) zeer goed.
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 November 2008, 11:20:00 » |
|
Op marktplaats staat ook deze advertentie, is wat noordelijker (Almelo). Kwaliteit en prijzen onbekend: http://link.marktplaats.nl/208917830
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 19 November 2008, 11:48:00 » |
|
Ik heb m'n stoelen door Potijk Autobekleding in Almelo laten opknappen (zeer naar tevredenheid) Daar had ik het ook over de hemel van m'n auto. Ze verwezen me daar naar iemand (deze Jan dus, het telefoonnummer klopt) die erg veel met Opels, en dan m.n. met vroege Manta's deed. Voor hem hadden ze meermaals hemeltjes gemaakt en Jan zou ze ook op voorraad hebben. Volgens Potijk moet het een "bevlogen" iemand zijn, die hoge eisen stelt. Of de aangeboden hemeltjes goed zijn kan ik ongezien natuurlijk niet bevestigen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KEESMAAS
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 19 November 2008, 12:30:00 » |
|
ik heb in het verleden bij deze Jan Menderink zoals hij voluit heet diverse spullen gekocht,waaronder twee spatborden en een hemeltje voor een sedan de prijs weet ik niet meer maar de kwaliteit was erg goed, met name de pasvorm
Kees
|
|
|
|
|
|
eens een kadett altijd een kadett
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 November 2008, 23:56:00 » |
|
Naar ik wel eens heb gehoord, is deze prijs zeker redelijk, temeer daar hij blijkbaar goed werk levert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Yv-
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 December 2008, 14:57:00 » |
|
Voor mijn eigen Kadettje heb ik bij Wil Beister geinformeerd. Voor anderen die naar deze info op zoek zijn hierbij de prijzen:
tapijt 100 euro hemel 80 euro voetenmatjes 25 euro
Voor de duidelijkheid: Hij zet ze er niet in, dat moet je zelf doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|