|
Jacco
|
 |
« Gepost op: 10 Juni 2009, 07:26:44 » |
|
Beste B-ers, De ene meeting zit er alweer op en de volgende komt er alweer aan! Met de nieuwe spirit die er in de club zit heb ik er nu alweer zin in. Op 7 juni zitten we natuurlijk in Tiel waar de Opelfamiliedag wordt georganiseerd. Heel veel auto's, heel veel onderdelen en heel veel gezelligheid, dus komt allen. Wij koppelen hieraan ons kampeerweekend, dus op zaterdag zijn we te vinden op camping "Het eiland van Maurik" daar in de buurt. Zaterdag is het toeren, ouwehoeren, sleutelen(?) en een barbeque natuurlijk. Zondag naar Tiel. Wie gaat er mee? We hebben al aanmeldingen gekregen op de voorjaarsmeeting dus het gaat door en we gaan er weer een gezellige boel van maken. Meer info volgt en opgeven kan via dit forum of via de mail: ledenkadettb@gmail.com.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 April 2009, 21:21:00 » |
|
helaas zit dit weekend in Engeland met mijn B-tje, wil de Engelse eens een beetje gek maken, veel plezier alvast en maak er een leuk weekend van.:{blink}
groetjes Chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 April 2009, 06:55:00 » |
|
Hallo Jacco,
Ik ben ook weer van de partij. Mijn 2 kinderen gaan ook mee.
Ik heb alleen een vraagje. Moet ik zelf op de camping mijn plaats reserveren, of regelen Gijs en jij dit? Als ik dit zelf moet doen, op welk stukje van het "eiland" moet ik dan reserveren? Er zijn namelijk meerdere veldjes ter beschikking.
Ralph
Ps. Ik zal de agenda op de website ook nog aanpasssen. Ik zal hier ook wat linkjes naar het Opelmuseum en de Camping op plaatsen.
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 April 2009, 21:47:00 » |
|
De website is inmiddels ook voorzien van nieuwe info m.b.t. dit kampeerweekend. Linkje: http://www.kadett-b.nl/agenda/agenda2.phpWat wel opviel is dat her adres in het B-magazine van de camping niet klopt! Op onze website staat het juiste adres vermeld! Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
Jacco
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Mei 2009, 22:20:00 » |
|
We hebben heel wat aanmeldingen, dus dat wordt weer gezellig. Het is ook mogelijk om alleen mee te doen aan de toerrit of de BBQ. Vrijdag 22 mei moet ik uiterlijk alle aanmeldingen binnen hebben voor de camping.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
red one
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Mei 2009, 10:29:00 » |
|
wij komen ook naar het eiland van maurik onze wagen is nu net klaar voledig overgespoten,
tot op de camping
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Mei 2009, 22:02:00 » |
|
Nog even het volgende: In het boekje van de Holland Kadett B Club is het adres van de camping niet helemaal goed. Dit is het juiste adres: Camping Eiland van Maurik Rijnbanddijk 20 4021 GK MaurikWebsite: http://www.eilandvanmaurik.nl/nl/startpagina.lpRalph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Mei 2009, 12:54:00 » |
|
hallo kan ik mijn nog aanmelden voor het weekend je .gr jelle .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wienf390
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Mei 2009, 22:11:00 » |
|
Wie weet hoelaat de opelfamiliedag begint en of je erzo naar toe kan gaan zonder reservering. Ben van plan om in iedergeval op 7 juni te komen. Groeten Fred.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Mei 2009, 23:28:00 » |
|
hallo ik heb nog een vraag je is er iemand in de club die voor mijn een slaap plaas heb voor mijn alleen ik wil graag 6 en 7 juni ik hoop op antwoord gr jelle .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
j.h.boersma
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Mei 2009, 22:56:00 » |
|
hallo mensen waar om krijg ik geen Reactie op mijn vraag ik wil graag op de kampeer weekend aanwezig zijn .GR JELLE .:{blink}
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Mei 2009, 23:12:00 » |
|
Omdat ik verhinderd ben en dus niet ga :{blink} en voor de rest?? weet ik niet!!
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
Jacco
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Juni 2009, 20:58:00 » |
|
Hallo allemaal, Bedankt voor het gezellige weekend! Het was weer geweldig. Weet iemand hoe ik foto's kan posten via dit forum? Dan zal ik de thuisblijvers trakteren op een paar mooie sfeerbeelden van afgelopen weekend!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 Juni 2009, 21:11:00 » |
|
Jacco, Jacco, ......:{blink} Zie hier: Forum Main>>Fotoalbum>>Foto en avatar plaatsen
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 08 Juni 2009, 23:20:00 » |
|
Ik heb het vandaag erg druk gehad, dus de foto's laten nog even op zich wachten. Ik heb wel al een verslagje van het weekend gemaakt, maar ook dit moet ik nog op de website plaatsen. Ik heb wel al een warm makertje: een filmpje dat staks ook op de website komt, maar nu op youtube staat! Klik hier: http://www.youtube.com/watch?v=EG35lANaRsERalph
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|