Holland Kadett B Club Forum
26 September 2026, 18:19:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Onze nieuwe aanwinst  (gelezen 5726 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
SanenDees
Gast
« Gepost op: 10 September 2009, 19:04:00 »

Hallo allemaal,
Wij (Sander en Daisy) zijn sinds gisteren eigenaren van een Opel Kadett B uit 1972. Zodra onze garage leeg is (staat nog een stockcar F2 in) komt het kadettje hierheen. Wel gaat alvast de motor eruit voor daar al aan te beginnen. De auto zal helemaal uit elkaar gaan en alles wat nodig is, wordt vernieuwd. Ook zal dit wel een project worden wat een behoorlijke tijd in beslag zal nemen, maar dat is gewoon hobby. Sander is nogal handig met auto's dus het grootste gedeelte gaan we ook zelf doen. Een vriend van ons (waar wij hem van hebben overgenomen) was al begonnen met de demontage. Hij is een aantal jaren geleden oranje gespoten, maar volgens kenteken was hij groen. Dit zal hij denkelijk ook weer worden. Morgen gaan we wat foto's maken van deze auto en er zullen er nog veel volgen!
Ook is ons nog niet helemaal duidelijk welk type het nu precies is, dus we moeten nog veel uitzoeken. Er zit een 1200 motortje in, korte pook en sierlijsten. Hoe of wat is nog niet helemaal duidelijk.
We zullen ook veel gebruikt gaan maken van dit forum en natuurlijk van de site.
Lidmaatschap is al aangevraagd....
Dus mensen, al vast bedankt voor jullie hulp, want dat zullen we zeer zeker nodig gaan hebben!
Groetjes Sander en Daisy.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 08 September 2009, 13:55:00 »

Hallo, en welkom bij de club. Weer een lid uit zuid-limburg erbij! Kunnen we straks met meerdere auto's vanuit limburg naar de activiteiten van de HKBC gaan!

Als je foto's hebt gemaakt, moet je ze zeker plaatsen.

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 08 September 2009, 14:04:00 »

Welkom; Limburg is een sterke fractie:{blink}

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
SanenDees
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 08 September 2009, 19:17:00 »

Bedankt voor het warme welkom maar ik ben niet anders gewend van de Opel rijders. Ikzelf (Daisy) ben begonnen met een A ascona en later nog een aantal 2 ascona's. Sander heeft een B manta gehad en een paar corsatjes. Nu onze oude hobby is afgelopen moeten we toch weer wat anders gaan doen met onze vrije tijd. Speedway blijven we zeer zeker volgen maar Sander mist het sleutelen aan zijn F2 heel erg, zodoende hadden we al de plannen een oldtimer aan te schaffen en op te knappen. Alleen kunnen wij 2 weer niet wachten totdat de stockcar is verkocht ..:shocked
Maar zo zijn wij nu eenmaal.
Dus mensen, ik hou jullie op de hoogte en ben er zelf over aan het denken om een site te gaan maken hierover, gewoon lekkere kletspraat en zo...
Morgen gaan we wat foto's maken van onze verschrikkelijke schoonheid.
Groetjes Daisy
SanenDees
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 09 September 2009, 20:42:00 »

Wij hebben vandaag foto's gemaakt, dus ik ga nu proberen om ze erop te zetten...
Als het niet gaat lukken, vraag ik om hulp:shocked
Gaat me dus niet lukken... Kan iemand mij even op weg helpen?
groetjes,
Daisy
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 09 September 2009, 20:48:00 »

Zet de foto's ergens "in 't www/"op internet.
Ik zet ze bijv. in Photobucket.
Daar krijgt de foto een internetadres (dat, waar hij in het net is opgeslagen).
Dit internetadres zet je in het forum, zo bijv.:

succes:{blink}

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
SanenDees
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 10 September 2009, 19:04:00 »

ik ben nog aan het wachten op groen licht voor de site.. dan wordt het allemaal makkelijker.

ik heb het geprobeerd maar schijnbaar heb ik de foto's weer ergens staan waar het niet kan.:[reallymad]
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: